M

Mattel uvádí na trh Barbie Loves the Ocean, první módní kolekci recyklovaných panenek

Společnost Mattel představuje Barbie Loves the Ocean (Barbie miluje oceán), svou první módní řadu panenek vyrobených z recyklovaného plastu vázaného na oceán*. Uvedení na trh je v souladu s cílem společnosti Mattel do roku 2030 dosáhnout 100% recyklovaných, recyklovatelných nebo bio plastových materiálů u všech svých výrobků a obalů.

„Uvedení této Barbie na trh je dalším přírůstkem do rostoucího portfolia účelově zaměřených značek společnosti Mattel, které v první řadě inspirují naše spotřebitele k uvědomělému přístupu k životnímu prostředí“ říká Richard Dickson, prezident a nejvyšší provozní ředitel společnosti Mattel. „Naším závazkem v Mattelu je umožnit dalším generacím objevovat zázraky dětství a naplno rozvinout svůj potenciál. Tuto odpovědnost bereme vážně a nadále se snažíme přispívat k tomu, aby děti zdědily svět plný potenciálu.

Společnost Mattel vždy věděla, že malá panenka může mít velký dopad. Při pohledu do budoucnosti je Barbie® i nadále odhodlána rozvíjet svou roli a propůjčovat svou globální platformu k vytváření lepšího světa pro děti na celém světě tím, že se zaměřuje na diverzitu a inkluzi, rovné příležitosti a nyní i na udržitelnost následujícími způsoby:

Barbie Loves the Ocean Collection (Barbie miluje oceán): Kolekce obsahuje tři panenky, jejichž těla jsou vyrobena z 90 % z recyklovaných plastových dílů vázaných na oceán*, a doprovodnou hrací sadu Beach Shack a doplňky vyrobené z více než 90 % z recyklovaného plastu. Vysoké výrobní standardy společnosti Mattel zajišťují, že tato řada poskytuje stejnou kvalitu hry, jakou se rodiče od Barbie naučili očekávat.

Cíl Forest Stewardship Council (FSC; americké Rady pro správu lesů): Barbie chce do konce roku 2021 u svých obalů dosáhnout 95 % recyklovaného nebo radou certifikovaného papíru a dřevěných vláken.

Nová epizoda vloggerky Barbie: „Barbie se podělí o to, jak můžeme všichni chránit planetu“, nový vlog v Barbiině nesmírně populární sérii na YouTube, který učí mladé fanoušky o důležitosti péče o naši planetu a o změnách každodenních návyků, kterými mohou věci posunout kupředu. Barbie Vlogger (Vloggerka Barbie) je online série, která Barbie poskytuje platformu, jejímž prostřednictvím může se svými příznivci mluvit přímo, a zároveň přidat i „poučné“ momenty, které vyzdvihují Barbie jako pozitivní vzor, spolu se zábavnými trendy na YouTube, jako jsou například DIY výzvy (Udělej si sám).

Nová kampaň značky „Budoucnost růžové je v zelené“: Nová kampaň, která byla spuštěna ve spolupráci s kreativní agenturou BBH LA, bude využívat ikonické spojení značky s růžovou barvou – spolu s neméně ikonickým spojením zelené s ochranou planety –, aby informovala o našem dalším kroku směrem k zelenější budoucnosti a poučila děti o významu udržitelnosti způsobem, který bude záživný pro fanoušky všech věkových kategorií.

Limitovaná edice náramku 4ocean x Barbie: Barbie se spojila se společností 4ocean, která si klade za cíl ukončit plastovou krizi v oceánech, a uvedla na trh limitovanou edici náramku 4ocean x Barbie v charakteristické růžové barvě, který je vyrobený z recyklovaných materiálů a ručně sestavený řemeslníky na Bali. Za každý prodaný náramek společnost 4ocean odstraní z oceánů, řek a pobřeží půl kilogramu odpadu a poskytne vzdělávací materiály, které budou inspirovat a posilovat další generace.

„Naše 62leté dědictví se neustále vyvíjí a my důsledně prosazujeme iniciativy, které mají lépe odrážet svět, jejž děti vidí kolem sebe. Barbie miluje oceán je ukázkovým příkladem udržitelných inovací, které budeme provádět v rámci vytváření budoucího prostředí, kde se dětem bude dařit,“ řekla Lisa McKnight, senior viceprezidentka a globální ředitelka divize Barbie & panenky ve společnosti Mattel. „S nadšením využíváme rozsah a dosah naší globální platformy, abychom inspirovali děti k tomu, aby se podílely na změně, kterou chtějí ve světě vidět.“

Program Barbie je jednou z mnoha akcí, které podporují firemní cíl společnosti Mattel do roku 2030 využívat 100% recyklovaných, recyklovatelných nebo bio plastových materiálů u všech svých výrobků a obalů. K dalším snahám patří nedávno spuštěný Mattel PlayBack, program zpětného odběru hraček, který byl navržen tak, aby materiály ze starých hraček značky Mattel mohly být obnoveny a znovu použity pro její budoucí výrobky, a program Drive Toward Better Future (Jízda k lepší budoucnosti), což je plán společnosti Mattel vyrábět všechna autíčka, herní sady a obaly značky Matchbox ze 100% recyklovaných, recyklovatelných nebo biologických plastových materiálů do roku 2030. V loňském roce Mattel představil také několik hraček, které se řadí k tomuto závazku, včetně Fisher-Price® Rock-a-Stack® a Fisher-Price® Baby’s First Blocks, vyrobených z plastů na biologické bázi, tři sady MEGA Bloks® vyrobené z plastů na bázi biologických materiálů a UNO® Nothin‘ But Paper, první plně recyklovatelnou sadu UNO® bez celofánových obalových materiálů.

Další informace o úsilí značky Barbie o ochranu planety najdete na adrese: Barbie.com/EnvironmentalImpact. Další informace o úsilí společnosti Mattel v oblasti udržitelného rozvoje naleznete na adrese: https://corporate.mattel.com/en-us/citizenship/sustainability

CategoriesAgenda