M

Montblanc se ponořil do černé v kolekci UltraBlack

Montblanc představuje monochromaticky černou kolekci UltraBlack, která prochází napříč všemi produktovými kategoriemi. Vzdává hold dědictví značky a oslavuje charakteristické atributy spojené s ústřední barvou domu – styl, eleganci a jednoduchost nadčasového designu.

Černá je absolutní barvou a v luxusu je vyjádřením nekonečné krásy a výjimečného designu. Je také nedílnou součástí DNA značky Montblanc od jejího vzniku v roce 1906, kdy byl ebonit hlavní ingrediencí při výrobě originálních psacích per. Černá je tak jednou ze dvou barev v emblému společnosti, vytvořeném v roce 1913. V neustálé snaze inspirovat lidi k dosažení svého plného potenciálu tím, že dělají to, co je skutečně baví, uvádí značka kolekci Montblanc UltraBlack. Jedná se vůbec o první ucelenou kolekci napříč všemi kategoriemi produktů značky, která je propojena jednotným celočerným designem.Kolekce, která oslavuje nadčasovost legendární černé barvy, propojuje jednoduchost a čistou eleganci ve všech produktových liniích, od kožených doplňků přes psací pera po hodinky a chytré technologie. Každý předmět v kolekci je odvážným vyjádřením sofistikovaného moderního stylu a byl vytvořen tak, aby inspiroval všechny, kdo na cestě za svými vysněnými cíly hledají flexibilitu, všestrannost a styl.

„Černá barva hraje v esenci domu Montblanc velkou roli a je základem identity naší značky, která se v průběhu let přerodila ve značku luxusního byznysového životní stylu. Kolekce Montblanc UltraBlack nabízí nositelné chytré technologie pro lepší konektivitu, kožené doplňky pro plynulou mobilitu, psací potřeby pro odvážné nápady a kreativitu a hodinky pro smělou eleganci,“ říká Nicolas Baretzki, Montblanc CEO.

CategoriesNezařazené