C

Carollinum představilo v rámci ambasadorské kampaně Evu Jiřičnou

Společnost Carollinum, lídr v prodeji exkluzivních hodinářských značek na českém trhu, představil loni v létě imageovou kampaň s přáteli značky neboli „friends of the brand“. Kampaň spojuje významné české osobnosti, snoubí se v ní národní hrdost i symbolika času. Spojení s Evou Jiřičnou je v mnoha ohledech výjimečné. Přesah zatím poslední kampaně naprosto koresponduje s mottem, které vizuál doprovází, a pochází z pera slavné české architektky: „Vidět očima je nám dáno. Vidět srdcem se musíme naučit.“

Eva Jiřičná i Tamara Kotvalová, majitelka Carollina, mají mnoho společného. Kromě úspěchů v profesním životě jsou obě velmi empatické a snaží se pomáhat lidem, kteří v životě tolik štěstí neměli a potřebují podporu druhých. Díky jejich společnému snažení se tak letos dostane půl milionu korun k mladým lidem, kteří v osmnácti letech odcházejí z dětského domova do běžného života. Nadační fond Veroniky Kašákové jim zajišťuje „průvodce“, mentora, který jim pomáhá v reálném světě a snaží se, aby se co nejpřirozeněji zařadili do společnosti.

Architektka Eva Jiřičná si Nadační fond Veroniky Kašákové vybrala sama. Vzdala se pro sebe jakékoli odměny a částku 500 tisíc korun tak kompletně věnuje této charitativní organizaci. „Evu Jiřičnou velmi obdivuji, vážím si jí profesně i lidsky. Je to dáma oddaná své profesi, zároveň však neustále připravená pomáhat druhým. Mám ráda silné ženy, co mají navíc velké srdce,“ dodává ke spolupráci Tamara Kotvalová a prozrazuje: „S Evou se známe již delší dobu, fotily jsme spolu před lety nadační kalendář. Letos jsme se spojily, abychom společně podpořily ty, na které svět, třeba i ten profesní, teprve čeká.“

„Jsem ráda, že můžu přispět Nadačnímu fondu Veroniky Kašákové, který se stará o zapomenuté děti vycházející z dětských domovů. Mám radost, že mohu podpořit právě tuto nadaci, jejíž zakladatelka z vlastní zkušenosti ví, jak se takový mladý člověk cítí.“ Vysvětluje svůj výběr Eva Jiřičná.

Všichni „friends of the brand“, tedy přátelé rodinné firmy Carollinum, budou i letos tvářemi české společnosti, jež zastupuje na našem trhu patnáct světových hodinářských značek v čele s Rolex, Patek Philippe či Breitling.

Národní hrdost

Do kampaně byly vybrány osobnosti, s nimiž má Tamara Kotvalová, majitelka společnosti Carollinum, i její kolegové a rodina výjimečný vztah. Tamara Kotvalová koncept kampaně osvětluje: „Kampaň není prvoplánová, hodinek na zápěstí či v dlaních ambasadorů si možná ani nevšimnete. V hlavní roli jsou právě lidé, ke kterým s velkou úctou vzhlížíme a dlouhodobě je podporujeme. Jsou to osobnosti, které naší republice přinesly věhlas, a to i v zahraničí. Národní hrdost je pro Carollinum i pro mě osobně velmi důležité téma. Byla bych ráda, kdybychom nezapomínali na ty, kteří naši zemi reprezentují a mnohdy stojí v první linii.“

V kampani jste již měli příležitost vidět kardiochirurga profesora Jana Pirka, válečného veterána a posledního žijícího pilota RAF armádního generála Emila Bočka, českou golfistku hrající americkou LPGA Tour Kláru Spilkovou a profesionálního cyklistu Zdeňka Štybara. Sešli se před objektivem Braňa Šimončíka, jednoho z nejuznávanějších fotografů u nás i ve světě.

CategoriesNezařazené