Nechte se pohltit oslnivými designy předních světových módních domů. Ať už zatoužíte po unikátním šperku, limitovném modelu kabelky nebo omamné vůni, připravili jsme pro vás top novinky ze všech high-endových oblastí.
Capucines očima umělců
Francouzská značka Louis Vuitton představila limitovanou kolekci Artycapucines, která sestává z šesti interpretací kabelky Capucines. Uměleckých transformací se ujali přední současní umělci – Paola Pivi, Zeng Fanzhi, Vik Muniz, Donna Huanca, Huang Yuxing a Gregor Hildebrandt. Model kabelky přitom nese svůj názevpo pařížské ulici Rue Neuve-des-Capucines, která se v roce 1854 stala domovem prvního butiku Louis Vuitton. Paola Pivi zvolila za ústřední motiv leoparda, Zenga Fanzhi postavila svou vizi na autoportrétu Vincenta Van Gogha, Vik Muniz se inspiroval vlastním dílem, Donna Huanca vsadila na své malby, které vytváří interakci s ženským tělem, Huang Yuxing se odrazil od vlastní malby krajiny a Gregor Hildebrandt použil prach z magnetofonových pásek.
Chanel N°55.55
Letos uběhlo již sto let od momentu, kdy Ernest Beaux a Gabrielle Chanel společně vytvořili jeden z nejikoničtějších parfémů všech dob, Chanel N°5. Francouzský módní dům se rozhodl oslavit toto jubileum dechberoucí speciální kolekcí, jejíhož ztvárnění se ujal ředitel šperkařské tvorby, Patrice Leguéreau. Collection N°5 sestává ze 123 kousků, jejichž vrcholem je náhrdelník 55.55 interpretující siluetu flakonu prostřednictvím diamantů. V centru šperku poutá pozornost opulentní diamant s brusem 55.55, jenž vznikl na míru tomuto účelu.
Ani náznak klišé
Surrealistickou promluvou proti zažité optice vnímání těla je v pořadí již třetí kolekce šperků pařížského módního domu Schiaparelli z dílny uměleckého ředitele Daniela Roseberryho. Výběr, který je stejně stylový jako dekadentní, zahrnuje například monstrózní zlaté náušnice, obal na mobilní telefon ve tvaru naddimenzovaného ucha či kabelkovou sponu ve tvaru zlatého nosu s piercingem v septu.
Keep it cool
Šampaňský dům Veuve Clicquot spojil síly s výrobcem trendy pláštěnek K-WAY, aby společně uvedli inovovaný Ice Jacket, kterému se tentokrát dostalo podoby miniaturní bundy módního brandu. Na hravém produktu v typickém žlutém odstínu nechybí ani zip či kapuce, které byly vytvořeny na míru pro lahev Veuve Clicquot Yellow Label. Funkční designový kousek udrží šampaňské vychlazené až devadesát minut a jeho variabilita přináší možnost nosit ho i jako belt bag, do nichž značka běžně umožňuje sbalit pláštěnky.
Vůně vody
Parfumérka domu Cartier, Mathilde Laurent, obohatila šperkařskou značku o novou kolekci vůní, jež si pohrává s vodním elementem. Myšlenka čistoty a plynoucího života dala vzniknout třem harmonickým parfémům inspirovaným rozprouděnou řekou. Optimistická vůně Rivières de Cartier Allégresse v sobě nese aroma tuberózy, bergamotu a čerstvého černého rybízu. Rivières de Cartier Insouciance zase evokuje kvetoucí kosatce, fialky a ovocné stromy, zatímco Luxuriance míří do hlubin řeky, kde voda absorbuje aroma kapradiny, dubu nebo divokých bylin. O respektu k přírodě svědčí i ekologická produkce flakonu či složení vůně. Obsažený líh bez barviv vznikl z výhradně rostlinných ingrediencí a veškeré použité květiny jsou sklízeny udržitelně.