Umění spolupráce u Bottega Veneta

 

Projekt nazvaný Art of Collaboration, který každou sezonu zve světově uznávané fotografy či umělce ke spolupráci na kampani této italské značky, zahájil Tomas Maier, kreativní ředitel Bottega Veneta, v roce 2002. S více než tisícem fotografií kniha zachycuje sérii kreativních partnerství od jejich samotného prvopočátku.

Kniha Bottega Veneta: Art of Collaboration je rozdělena podle jednotlivých sezónních kampaní od roku 2002 do roku 2016 a dokumentuje uskutečněné spolupráce mezi Tomasem Maierem a všemi umělci, kteří přispěli k vytvoření reklamního portfolia značky Bottega Veneta, včetně osobností jako je například Lord Snowdon, Annie Leibovitz, Peter Lindbergh, Steven Meisel, Robert Longo, Nan Goldin, Nick Knight, Philip-Lorca diCorcia, a dalších.

Tito jedinci každou sezonu přetvořili nadčasovou a rafinovanou eleganci značky Bottega Veneta do krásných filmových kampaní. Tomas Maier, jehož životopis zahrnuje rovněž pozice v Sonia Rykiel a Hermès, začal působit jako kreativní ředitel Bottega Veneta v roce 2001. Obnovil původní identitu značky založené ve městě Vicenza v roce 1966, přičemž se zaměřil na klíčové hodnoty značky a původní motto: „When your own initials are enough“. Od svého nástupu do Bottega Veneta Maier vede společnost se svou osobitou vizí funkčního designu a celostní kreativity postavené kolem dynamiky procesu spolupráce. Spolupráce v Bottega Veneta představuje nejen významné spojenectví mezi kreativní vizí návrhářů a inovativních technik italského Mistra řemeslníků, ale je rozšířena o partnerství Bottega Veneta s talenty podílejícími se na reklamním portfoliu a dalších činorodých aktivitách.

Kniha je už nyní k dostání u v pražském butiku značky Bottega Veneta, Pařížská 14, Praha 1.

Podobné články