Italská módní značka Red Valentino představuje k pre-kolekci podzim/zima 2019/2020 kampaň inspirovanou kreativitou, uměním, vášní a mládím.
Red Valentino, mladší a hravější sestra značky Valentino, v podzimní kampani představuje dvacet tři talentovaných studentů z římské Akademie výtvarných umění. Značka tak dala dohromady komunitu podobně smýšlejících vrstevníků, kteří upřímně zobrazují, kdo jsou a co dělají. Takové, co přijímají realitu se všemi jejími vadami a nedokonalostmi, jako oslavu upřímnosti a pravosti, figurujícími jako důležité hodnoty dnešního světa.
Kolekce, představena skrze tyto jedinečné identity, využívá stylu jako jasného výroku: „Jsme budoucí umělci a navěky snílci s neustálými, nečekanými a nepředvídatelnými vizemi.“ Na jedné straně pracovní desky, náčrty a kreativní chaos, na straně druhé perfektní ženské linie, hravé barevné punčocháče nebo romantické motivy srdíček.