U příležitosti blížícího se 50. výročí prvního přistání na Měsíci představil Montblanc novou kolekci psacích per StarWalker.
Slavnostní večer se konal v muzeu Lone Star Flight v Houstonu, které bylo pro daný večer zasvěceno jednomu z nejtajemnějších a nejlákavějších lidských dobrodružství – objevování vesmíru. Mezi hosty nechyběl Hugh Jackman, Diane Kruger, Winnie Harlow, Charles Melton či Leroy Chiao, bývalý astronaut, který se na představené kampani StarWalker podílel.
Kampaň ke kolekci StarWalker, která je oslavou vesmírného objevování a přiblížení se hvězdám, je zároveň I výzvou k opětovnému spojení s naší planetou a zachycuje moment úžasu, jenž zažívají astronauti ve vesmíru při pohledu na svou domovinu, Zemi.
Na jeden večer se Montblanc rozhodl vytvořit unikátní vesmírný zážitek díky velké geodetické kopuli a jejímu nasvícení do modra. Výsledný efekt symbolizoval planetu Zemi při pohledu z vesmíru a evokoval kopuli s šesticípou hvězdou Montblanc, zdobící všechna psací pera kolekce StarWalker. Uvnitř kopule byli hosté vyzváni, aby se odpojili od světa, jak ho znají a znovu se se Zemí propojili pomocí fascinující vesmírné 360stupňové projekce.
Bývalý astronaut a velitel posádky Leroy Chiao se připojil do panelové diskuze k Hugh Jackmanovi, ambasadorovi Montblanc, a CEO značky Nicolasovi Baretzki, aby se podělil o své zkušenosti z vesmíru. Chiao strávil ve vesmíru 229 dní a během čtyř absolvovaných misí se stal jedním z mála jedinců, kteří mohli objevit jeho kouzlo na vlastní kůži.
Po představení kampaně se hosté mohli zaposlouchat do hudby DJ Brendana Fallise a v protančit celou noc.
Nová kolekce Montblanc StarWalker bude k mání už od července 2019.