V kampani The Art of Impossible se chladné sklo z dílny Moser změní tváří v tvář Haně Soukupové na dynamický objekt.
Topmodelka, rodačka z Karlových Varů, se před nedávnem stala tváří značky Moser. V nové reklamní kampani se její šarm i přirozená krása pojí s perfektním brusem váz a mísy z kolekce Stones.
Sklo bylo při focení reklamní kampaně použito tak, aby změnilo pohled na ženskou krásu. Fotograf Braňo Šimončík ho použil nikoli jako dekoraci, ale vložil jej přímo před čočku objektivu. Fotky tak působí nejen umělecky, ale vyvěrá z nich upřímnost sklářského brusu, právě takového jaký najdeme v kolekci Stones.
Ručně broušenou podjímanou vázu Stones vysokou 40,5 centimetru navrhl Lukáš Jabůrek v roce 2015. Měnící se barvy od fialové po růžovou a výrazný brus spolu dokonale souzní, jde o brilantní ukázku umění karlovarských sklářů a brusičů. Před vámi tak nestojí jen váza, nýbrž umělecké dílo, na které vás nikdy neomrzí se dívat.
Druhá Jabůrkova váza z kolekce Stones měří 31 centimetrů a má velkorysejší tvar. Zelená tu přechází do tyrkysové, světlo se láme v každičkém brusu a mění tento objekt na zářící skvost. Foukaná a ručně leštěná váza do vysokého lesku je v prostoru naprosto nepřehlédnutelná.
Posledním skvostem kolekce Stones je 35 centimetrů široká mísa. Ta na výšku měří 10 centimetrů a má ryze dekorativní funkci. Probleskují v ní odstíny zelené, fialové, růžové i modré a mění se s každým úhlem pohledu jako hravý kaleidoskop.
Stejně jako vázy vznikla v roce 2015 a patří mezi moderní kusy z dílny Moser, které ovšem respektují tradiční hodnoty věhlasné značky.