M

MÓDOU PROTI KORONAVIRU: KDYŽ PAŘÍŽSKÁ 17 POMÁHÁ

Milujeme, když se spojí móda se smysluplnou pomocí! Luxusní butik s dámskou módou PAŘÍŽSKÁ 17, patřící do skupiny Luxury Brand Management, totiž ve spolupráci s mladým českým návrhářem Lukášem Macháčkem podpoří boj proti onemocnění Covid-19. 

Nosit roušku není ostuda

Původní myšlenka pomoci s kritickým nedostatkem roušek a respirátorů na našem území inspirovala české návrháře k vlastnímu řešení. Kromě kampaně na Instagramu, která na sledující apeluje, že nosit roušku není ostuda, a naopak nabádá k ohleduplnosti a opatrnosti, které mohou zachránit lidské životy, vyvinuli návrháři i zcela konkrétní iniciativu. Využili čas, zásoby svých látek a kapacity krejčových a pustili se do šití vlastních ochranných roušek. Ty mohou zabránit dalšímu přenosu viru a výrazně tak omezit jeho šíření.

Pomoc těm nejpovolanějším

Obrovský zájem o takové roušky zároveň přinesl myšlenku posunout pomoc potřebným ještě o krok dále, a to do míst, kde se svádí boj v předních liniích – konkrétně do Fakultní nemocnice v Motole. Každý zájemce má nyní možnost si roušku ušitou v dílně Lukáše Macháčka za podpory butiku PAŘÍŽSKÁ 17, jehož team se podílí na jejich výrobě, zakoupit na www.mconcept.cz/parizska-17-pop-up-store, přičemž celý finanční výtěžek z prodeje bude následně předán právě do FN Motol. Tím bude zajištěna koordinovaná distribuce roušek a zároveň finanční pomoc, kterou naše přední zdravotnická instituce bude moci využít pro další boj s koronavirem, a to přesně tam, kde bude potřeba.

Podpořte je i vy

„Původním nápadem bylo ušít roušky pro mé kolegy a spolupracovníky z butiku PAŘÍŽSKÁ 17 a také pro naše zákazníky, kteří na trhu marně shánějí klasické roušky či jiné ochranné prostředky,” říká návrhář Lukáš Macháček. Nakonec se společně s butikem PAŘÍŽSKÁ 17 rozhodli jednat a s úmyslem pomáhat na místech nejpotřebnějších se spojili s Fakultní nemocnicí v Motole. „FN Motol je jedna ze 14 nemocnic, která bude ošetřovat pacienty s onemocněním Covid-19 a vzhledem k tomu, že jsme největší a nejvytíženější nemocnice v ČR, je tato podpora více než vítaná,” dodává Pavlína Danková, tisková mluvčí FN Motol.

Kromě jednotlivců kontaktují návrháře i mnohé firmy, například vydavatelství Economia si již objednalo stovky roušek, jejichž výtěžek poputuje do tolik potřebné sbírky pro FN Motol.

CategoriesNezařazené