L

Louis Vuitton odhaluje kampaň Capucines 2021 pod uměleckým vedením Nicolase Ghesquièra

Louis Vuitton představuje nejnovější kampaň věnovanou koženým produktům Capucines. Jejím autorem je uznávaný fotograf Steven Meisel. Hlavní hvězdou kampaně je francouzská herečka a ambasadorka módního domu, Léa Seydoux, a samozřejmě klasická kabelka Capucines ve své nejčistší podobě. Kampaň vykresluje velmi osobní vztah, který má žena se svou kabelkou a vyzdvihuje nadčasovou eleganci kabelky Capucines.

„Capucines představuje samou esenci francouzského savoir-faire. Je to kabelka, kterou miluji a nosím jí při všech příležitostech. Je mi ctí být její ambasadorkou,” říká Léa Seydoux

Jméno ikonické kabelky vychází z názvu ulice Rue Neuve-des-Capucines, místa, kde byl v roce 1854 otevřen vůbec první butik značky Louis Vuitton. Kabelka Capucines je ztělesněním perfektního řemeslného zpracování a klíčových atributů módního domu Louis Vuitton – kreativity, touhy po dokonalosti, unikátního řemeslného umění a propojení tradice s inovací. 

Kabelka má promyšlený design a je výsledkem komplikovaného výrobního procesu, který zahrnuje stovky kroků, od přípravy mnoha základních elementů až k jejich následnému sestavení. Celý cyklus je dokladem jedinečného savoir-faire módního domu Louis Vuitton. Unikátní kůže, použité na výrobu kabelek Capucines, jsou jemné, bohaté a podléhají velmi přísným kritériím výběru. Capucines to není jen nadčasová kabelka – je to společnice na celý život. Tato moderní klasika je dílem vyzařujícím dokonale zvládnuté řemeslo, vynalézavost a umění.

Léa Seydoux v kampani předvádí kabelku Capucines MM z černé kůže Taurillon. 

www.louisvuitton.com

CategoriesNezařazené