Louis Vuitton představuje nejnovější kampaň věnovanou koženým produktům Capucines. Jejím autorem je uznávaný fotograf Steven Meisel. Hlavní hvězdou kampaně je francouzská herečka a ambasadorka módního domu, Léa Seydoux, a samozřejmě klasická kabelka Capucines ve své nejčistší podobě. Kampaň vykresluje velmi osobní vztah, který má žena se svou kabelkou a vyzdvihuje nadčasovou eleganci kabelky Capucines.
„Capucines představuje samou esenci francouzského savoir-faire. Je to kabelka, kterou miluji a nosím jí při všech příležitostech. Je mi ctí být její ambasadorkou,” říká Léa Seydoux.
Jméno ikonické kabelky vychází z názvu ulice Rue Neuve-des-Capucines, místa, kde byl v roce 1854 otevřen vůbec první butik značky Louis Vuitton. Kabelka Capucines je ztělesněním perfektního řemeslného zpracování a klíčových atributů módního domu Louis Vuitton – kreativity, touhy po dokonalosti, unikátního řemeslného umění a propojení tradice s inovací.
Kabelka má promyšlený design a je výsledkem komplikovaného výrobního procesu, který zahrnuje stovky kroků, od přípravy mnoha základních elementů až k jejich následnému sestavení. Celý cyklus je dokladem jedinečného savoir-faire módního domu Louis Vuitton. Unikátní kůže, použité na výrobu kabelek Capucines, jsou jemné, bohaté a podléhají velmi přísným kritériím výběru. Capucines to není jen nadčasová kabelka – je to společnice na celý život. Tato moderní klasika je dílem vyzařujícím dokonale zvládnuté řemeslo, vynalézavost a umění.
Léa Seydoux v kampani předvádí kabelku Capucines MM z černé kůže Taurillon.
www.louisvuitton.com