Rimmel London s radostí oznamuje, že Adwoa Aboah, mezinárodní modelka a šiřitelka povědomí o duševním zdraví, se stává jeho novou globální ambasadorkou.
Adwoa se stane od 2021 tváří velkých kampaní a launchů, které budou oslavovat odvážný individualismus. Ona sama si je se značkou Rimmel London velmi podobná v podpoře sebevyjádření a víře v osvobozující sílu make-upu, který nemá své uživatele měnit, ale posilovat je.
Adwoa, rozená Londýňanka, začala s modelingem v 18 letech, přičemž již ve 22 letech byla na obálce časopisu VOGUE. Za svou kariéru modelovala pro nesčetné množství celosvětově renomovaných značek domů módy. Nyní se přidává k dlouhé řadě průkopnic, které se také staly tvářemi Rimmel London, jako byly například Kate Moss, Georgia May Jagger, Cara Delevingne a Rita Ora.
Adwoa je jednou z nejznámějších modelek na světě, ale je mnohem více než krásná tvář – její upřímnost a schopnost vyvolávat a inspirovat otevřené diskuse ohledně duševního zdraví a feminismu je něco, díky čemuž skutečně vybočuje z řady.
Touha značky Rimmel London po větší autenticitě v kosmetickém průmyslu se snoubí s Adwoinými hodnotami ohledně přirozené krásy a sociálních problémů. Adwoa má velmi jedinečné a osobní stanovisko k módě a filantropii a je mimo jiné i zakladatelkou Girls Talk – komunitní neziskové organizace, která se zabývá duševním zdravím a pohodou adolescentních dívek a mladých žen. Sama má zkušenosti s péčí o duševní zdraví a Girls Talk tak založila s cílem vytvořit bezpečné místo – jak online, tak offline – kde budou společně moci mladé ženy z celého světa otevřeně sdílet, naslouchat si a podporovat se bez předsudků a zahanbení. Girls Talk se snaží zbořit stigma ohledně konverzací o duševním zdraví, a to skrze týdenní podcasty, veřejné události a podporující online komunitu, která dává všem dívkám prostor najít svůj hlas.
Rimmel London započíná novou éru. Ačkoliv se tato značka vždy snažila posouvat hranice tak, aby se její zákazníci nebáli experimentovat a být svým pravým já, začala se opětovně soustředit na oslavování a osvobozování odvážných individualistů. Adwoa, nová globální ambasadorka značky, ztělesňuje silné sebeuvědomění, osobní růst a schopnost bořit hranice a otevírat tak cestu ke změně, což se dokonale ztotožňuje s ambicí Rimmel London.
Adwoa Aboah řekla: “Je mi ctí stát se novou tváří značky Rimmel London a nabýt tak tohoto úžasného prostoru ke spojení s lidmi z celého světa. Být sama sebou není vždy jednoduché – v minulosti jsem s tím velmi zápasila. Společně budeme nadále povzbuzovat lidi k tomu, aby se cítili dobře ve své vlastní kůži a byli pyšní na věci, které je činí jedinečnými.”
Stefano Curti, Chief Brands Officer, Coty Consumer Beauty, řekl: “Adwoa je jedním z nejsilnějších hlasů její generace. Neomlouvá se za to, kým je, což dokonale zachycuje cíl Rimmel London prioritizovat diverzitu a inkluzi a podpořit lidi, kteří si kupují naše produkty, aby byli jejich nejlepším a nejopravdovějším já. Adwoa je krásným příkladem odhodlané moderní ženy – bez problémů ukazuje na důležitost duševního zdraví, přičemž plní svou roli zakladatelky Girls Talk, skutečně inkluzivní platformy, což dokáže zároveň vedle své ohromující modelingové kariéry. Jsme poctěni, že s ní můžeme pracovat a velmi se těšíme až spojíme síly, abychom pro všechny vytvořili více inkluzivní a otevřený kosmetický průmysl.”