Rok 2022 se nesl v duchu velkých návratů – ať už módních značek nebo trendů. Své místo na výsluní si však užily i dostupné brandy, jejichž názvy nejsou běžně stálicí módního vrcholu. Které trendy rádi necháte v minulém roce a na co vsadíte i letos?
Mezi dvěma značkami, které si užily vskutku grandiózní návrat, je Miu Miu a Diesel. Druhý jmenovaný brand, který byl na poli trendů překvapením, prošel úspěšným rebrandingem a pásek s logem se stal jedním z must-have produktů roku. O Miu Miu nebylo v posledních letech moc slyšet, a to i přesto, že se jedná o značku, kterou založila Miuccia Prada. Micro sukně a sexy styl školní uniformy však vzbudil náležitý rozruch a rychle se dostal na seznam nejvyhledávanějších modelů roku. Stejná značka vzbudila obrovský zájem o kousek, jehož návrat byl sice nečekaný, ale z praktického hlediska bylo jen otázkou času, než se zase objeví – balerínky.
Pink everywhere
Růžová v barva má po uplynulém roce v módním světě jasnou asociaci se značkou Valentino. Head-to-toe pink outfity přetrvaly překvapivě dlouho a optimistická vize, o níž se zasloužil Pierpaolo Piccioli, nás baví i nadále. Sílu loga a vskutku plodný rok pak zaznamenala značka Prada, která se vrátila k základům a zaplnila pulty jednoduchým bílým tílkem a trojúhelníkovým logem a cenovkou 1 000 dolarů. Dostupnější kousek, který se stal rychle bestsellerem ve světě streetwearu i celebrit, je pak kabelka Ana v hodotě cca 300 dolarů od brooklynské značky Luar, za níž stojí spoluzakladatel Hood By Air, Raul Lopez. Prohlédněte si všechny největší hity v naší galerii.