Už příští léto začnou v Paříži Letní olympijské a paralympijské hry 2024 a skupina LVMH se stala jejich prémiovým partnerem. Partnerství umožní umělcům z konglomerátu přispět svým smyslem pro art de vivre. Kolik to bude společnost s luxusním zbožím stát?
Paříž 2024 svěří několik zásadních rolí uměleckým řemeslníkům ze skupiny LVMH. Patří mezi ně i návrh olympijských a paralympijských medailí, jehož se ujme pařížská high jewelry značka Chaumet. Medaile, které jsou vrcholnými symboly cesty za vítězstvím a překonáním sebe sama, patří k ikonickým symbolům olympijských her. Společnost Chaumet, pařížské klenotnictví se staletým dědictvím, uplatní svůj savoir-faire při tvorbě designu nejprestižnějšího kousku každé olympiády.
Vína a další selekce alkoholu z portfolia Moët Hennessy Maisons bude zásobovat doprovodné programy během olympijských a paralympijských her. Od teď až do slavnostního zahájení budou LVMH a jeho značky – zejména Louis Vuitton, Dior a Berluti – se souhlasem Paříže 2024 prezentovat různé aspekty svého zapojení. Během her bude LVMH také přímo podporovat některé sportovce. Prvním z nich je plavec Léon Marchand, který ve svých 21 letech získal již tři tituly mistra světa, je světovým rekordmanem na 400 metrů polohový závod a je hlavní medailovou nadějí francouzského olympijského týmu. V rámci svého partnerství s Paříží 2024 rozšíří LVMH také své závazky vůči společenské zodpovědnosti.
LVMH se připojí k francouzské charitativní organizaci Secours populaire français a podpoří konkrétní program, jehož cílem je usnadnit přístup ke sportu tisíci dětem a mladým lidem ve věku od 4 do 25 let, kteří žijí v nevýhodných podmínkách. LVMH jim poskytne finanční prostředky na členství ve sportovních asociacích, tréninkové programy a kurzy pro začátečníky. Partnerství s Letní olympiádou by mělo stát LVMH zhruba 150 milionů eur.