G

Gant představuje novou revoluční vůni pro muže

GANT, kultovní značka klasického amerického sportovního stylu, s hrdostí představuje svoji novou pánskou vůni. Její nadčasová kompozice je inspirovaná východním pobřežím USA, kde značka roku 1949 vznikla.

 

GANT Eau de Toilette je osobitá vůně, která vás hned v úvodu ohromí svěží kombinací citronu, bergamotu a mandarinky. Následují pikantní tóny růžového pepře a listů kurkumy. Akord vavřínu, jenž evokuje tradici amerických univerzitních kampusů, vdechuje srdci vůně bylinný charakter. Jeho aroma podtrhují hořkosladké nuance pelyňku ve spojení s rozmarýnem a cedrovým dřevem.

 

Závěr vůně je prostoupen tóny pačuli a santalového dřeva, jež přinášejí okouzlující hřejivost. Ambrově pižmový Ambertonic vůni ovíjí jako sametový šál a podtrhuje její smyslný charakter. Pižmová složka Sinfonide s dřevitými a pudrovými podtóny vyjadřuje mužnou eleganci a sílu. „Chtěli jsme vytvořit něco, co přesahuje představu o klasické pánské vůni – něco, co vyvolává emoce. Vždy jsem věřil tomu, že ty nejlepší vůně nejsou ty, co z vás doslova křičí, ale naopak ty subtilní – ty, které ucítíte, když někoho obejmete nebo se vedle něj postavíte blízko ve výtahu. Je to romantické, a tak trochu mysteriózní,“ řekl o nové vůni kreativní ředitel značky GANT Christopher Bastin.

„GANT je ikonická značka se zajímavou historií. Obrovskou inspirací pro mě bylo objevovat ingredience a tradice typické pro východní pobřeží Spojených států. Představil jsem si sám sebe v Hamptons, jak kráčím podél větrem ovívaných pláží, a při vytváření vůně jsem využil složky, které jsem v těchto představách viděl kolem sebe,“ prozradil autor vůně, parfumér Nicolas Beaulieu.

 

Hlavním protagonistou kampaně k uvedení nové vůně je španělský herec a ambasador značky Alex Pastrana. Byl zachycen na černo bílých portrétech, jejichž autorem je fotograf Johnny Kangasniemi. „Už od první spolupráce s Alexem jsem věděl, že ho chci obsadit v kampani k nové vůni – jsme poctěni mít ho ‚na palubě‘. Pro tuto kampaň se skvěle hodí,“ dodal Christopher Bastin. Design vůně vzdává hold kořenům značky – byl inspirován jedním z ikonických kousků GANT v kultovním „preppy“ stylu – univerzitní bundou. Tvar flakonu je reinterpretací nášivky ve tvaru písmene G.

 

GANT Eau de Toilette ve velikosti 50 ml stojí 1990 Kč a 100ml vychází na 2620 Kč. K dispozici je i GANT deostick ve velikosti 75 ml za 690 Kč.

 

Značka GANT vznikla roku 1949. Už více než sedm dekád je významným průkopníkem ikonického amerického sportovního stylu inspirovaného ležérně elegantním oblékáním studentů prestižních univerzit na východním pobřeží USA. GANT pro svůj jedinečný styl nadále získává další nové příznivce po celém světě – má zastoupení v 79 zemích a může se pochlubit více než 600 obchody. Více informací najdete na gant.com.

CategoriesNezařazené