C

Central Cee se stal novou tváří G-Shock

Věhlasná japonská značka hodinek G-Shock započala další velmi důležitou kooperaci. Své jméno spojila s nejslavnějším britským rapperem současnosti, Central Cee. Tímto spojením dvou ikon navazuje značka G-Shock na své dlouholeté působení na hudební scéně.

 

Slogan „Built Different“ dokonale vystihuje nejen značku G-Shock, ale i zpěváka Central Cee, který touto filozofii žije. Jako oddaný fanoušek značky hodinek už od svého dětství perfektně ztělesňuje ducha a hodnoty, které stojí na tvrdé práci a vytrvalosti. Stejně jako G-Shock se i Central Cee dostal z undergroundu na světové pódium, což dělá z tohoto spojení naprosto přirozený krok.

Značka G-Shock zahajuje kampaň, která oslavuje toto partnerství a rozšiřuje sérii „Built Different“, jež v posledních letech zaznamenala významný růst. Kampaň zdůrazní jedinečné příběhy lidí i produktů, které činí hodinky značky G-Shock výjimečnými, a probíhat bude jak na digitálních platformách, tak ve fyzické podobě. Ústředním prvkem kampaně se stane video, které přiblíží cestu Central Cee od neznámého kluka až k celosvětově uznávané hvězdě.

V rámci partnerství bude představena také zcela nová kolekce hodinek GM-2110, jež bude slavnostně uvedena na světové trhy 26. září letošního roku. A rozpoznatelná bude okamžitě. Jejich osmiúhelníková luneta a v pouzdro integrovaný náramek z nerezové oceli dotvoří několik barev číselníků. Central Cee však bude v kampani promovat i další modely.

 

This slideshow requires JavaScript.

CategoriesNezařazené