K

Klinika LaserPlastic oslavila 25leté výročí rebrandem

Renomovaná klinika laserové a estetické dermatologie a plastické chirurgie LaserPlastic, známá z mnoha televizních pořadů věnovaných proměnám vzhledu, slaví 25 let od svého založení. Při této příležitosti prošla velkou změnou vizáže, spustila nový web včetně e-shopu a svou první marketingovou kampaň, do které se zapojily i významné celebrity. Za vším stojí nová jednatelka kliniky Gabriela Pečenková.

 

Klinika LaserPlastic si ke svým pětadvacátým narozeninám nadělila kompletní rebrand, včetně změny ve vedení. Jednatelkou této prestižní kliniky, o jejíž pověst se zasloužil zejména stálý kolektiv zkušených lékařů, průkopníků ve svém oboru, se nově stala Gabriela Pečenková, dcera primářky a zakladatelky MUDr. Marty Moidlové. Právě lékařka Moidlová do Česka přivedla například inovativní způsob použití botulotoxinu a dalších technik v estetice. Dala dohromady tým dermatologů a plastických chirurgů, o jejichž služby je zájem i za hranicemi naší republiky. Na operačních sálech, pod taktovkou celebritami oblíbeného profesora Sukopa, se vyjímá například práce doktora Tománka, specialisty na modelační techniky těla, který k nám přivedl vůbec první laserovou liposukci.

 

Růžový rebrand

 

„Čím většími experty ve své oblasti naši doktoři jsou, tím méně umí svou dovednost prodat ve světě současného marketingu. Můj cíl je propojit vyhlášenou kliniku v historickém centru Prahy s moderními komunikačními kanály,” říká Pečenková, nová jednatelka kliniky LaserPlastic. Vizuální proměna zahrnovala logo v čerstvé brandové fuchsiové barvě, zbrusu nové webové stránky, a dokonce i vůbec první e-shop, na kterém lze zakoupit pozákrokovou produktovou péči. Mezi dostupnými značkami se vyjímá nejnovější profesionální kosmeceutika společnosti L’Oréal – SkinCeuticals, s níž klinika LaserPlastic nově nabízí možnost kabinetního kosmetického ošetření, a to i současně s jiným zákrokem, například při sezení na přístroji Emsculpt NEO na modelaci postavy, na křesílku Emsella k posilování pánevního dna či při lymfodrenáži. „Domácí péče je polovina úspěchu. Čím více o sebe dbáme a svou pokožku čistíme a hydratujeme ráno a zejména večer, poté, co svou pleť vystavujeme škodlivým vnějším vlivům, tím více oddalujeme potřebu invazivnějších zákroků,“ objasňuje primářka Moidlová.

 

Když je tváří kampaně na krásu muž

 

Nová strategie na sociálních sítích kliniky si za poměrně krátkou dobu získala již čtyři tisíce nových sledujících na Instagramu a další stále přibývají. „Je to o tom zkoušet, co vyjde a co ne. Výsledný efekt je často opakem toho, co jsme čekali. Co bylo in včera, už není dnes a dvě stejná videa nikdy nemají ani vzdáleně podobný úspěch. To jsou často výsledky aktuálních trendů a vychytání algoritmů. Jde to pomaleji, protože nechceme dělat jen soudobý obsah beze smyslu za účelem sbírání lajků, nýbrž naše sledující i něčím obohatit,“ vysvětluje Pečenková. Poprvé ve své historii tak LaserPlastic spustila i marketingovou kampaň, prakticky pokračování příběhu psaného pouze písmenem pé. V ní je hlavním hrdinou muž, známý komik Miloš Knor. Právě jeho historicky první vystoupení psané pouze na slova začínající písmenem P, které odstartovalo jeho stand-up kariéru, bylo autorce Gabriele Pečenkové inspirací pro text kampaně. Manželku Miloše Knora si pak zahrála Alice Bendová. Kampaň můžete od října vidět na YouTube, a to jak v plné verzi s oběma herci, tak ve dvou zkrácených verzích s každým zvlášť. Kamera a střih je zásluhou agentury Dva Mluvčí.

CategoriesNezařazené