Společnost Daramis, renomovaný developer a investor s dlouholetou tradicí na českém trhu koupil pozemek na levém břehu Vltavy v prestižní lokalitě pomyslného trojůhelníku mezi Tančícím domem, Smíchovskou náplavkou a Vyšehradem. Plánovanou výstavbou jedinečného rezidenčního komplexu ve stylu “branded residence” by rád posunul standardy rezidenčního bydlení v Česku na novou úroveň. Luxusní značkový komplex nabídne 140 moderních bytů s výhledy na Vyšehrad či Pražský hrad a stane se tak jedním z nejzajímavějších rezidenčních projektů v hlavním městě.
“Tato výjimečná lokalita je jednou z posledních dostupných lokalit podél řeky Vltavy, proto jsme se rozhodli pozemek koupit a snad zrealizovat špičkový projekt s nejnovějšími prvky současné architektury vhodně zasazených do historické Prahy. V první fázi navážeme na Smíchovskou náplavku, v dalším kroku plánujeme výstavbu rezidenčního komplexu, který na základě stavebního povolení počítá se 6 nadzemními a 4 podzemními podlažími ,” uvádí Doron Bashan, CEO společnosti Daramis.
Byty budou koncipovány do různých dispozic, některé z nich s přímým výhledem na historické památky města, jako je Vyšehrad, železniční most či panorama Pražského hradu. Součástí komplexu bude prostorné parkoviště, privátní garáže, obchodní jednotky s výhledem na řeku a protější nábřeží a celá řada moderních společných prostor
Koncept “branded residence” se vyznačuje vytříbeným designem, mimořádnou úrovní poskytovaných služeb a komfortu. Pro své obyvatele zároveň poskytne dostatek soukromí ve vysoce atraktivní lokalitě s jedinečnou atmosférou centra Prahy.
Branded residence
Značkový trh s nemovitostmi se v uplynulém desetiletí, zejména v posledních pěti či šesti letech, stal trendem v oblasti prémiových nemovitostí. Zkušený developer se postará o stavební prvky a „značka“ poskytne své odborné znalosti od nejlepších tvůrců designu při navrhování interiéru rezidencí i tvarů exteriéru budovy.Značka s sebou dále přináší výjimečné služby a zázemí s prvotřídním vybavením jako jsou fitness centra, wellness, luxusní kinosály, konferenční prostory. To vše činí značkové bydlení výjimečným. Společnými prvky značkových rezidencí jsou exkluzivní prvotřídní lokality, mimořádně kvalitní design a výjimečné služby.
Brand rezidence jsou obvykle spojené se značkami z hotelového průmyslu, což umožňuje rezidentům využívat hotelové služby v budově, zachovává nadstandardní služby a identitu, která je obvykle zakotvena v DNA hotelové značky. Umožňuje také rezidentům využívat výhody členství při cestách po celém světě. V tomto sektoru jsou zastoupeny hotelové značky jako Marriott, Four Seasons, The Ritz-Carlton a Rosewood, přičemž tento trend je stále populárnější a mnoho dalších hotelových značek spolupracuje s developery po celém světě na nabídce značkových rezidencí.
Brand rezidence jsou například spojeny i s automobilovým (Porsche, Aston Martin, Bentley, Lamborghini) či módním průmyslem (Armani, FENDI Versace, Karl Lagerfeld). Estetika a hodnoty značky často výrazně ovlivňují architekturu, design interiéru a celkovou koncepci rezidence.
Mezi oblíbené lokality pro výstavbu značkových rezidencí patří velkoměsta jako je New York, Londýn, Dubai, Miami, dále metropole s rozvíjejícími se trhy jako je Mumbai, Bangkok, Jakarta, Doha, Abu Dhabi či střediska zimních sportů Aspen, Vail a ve švýcarských Alpách.