M

Montblanc znovu ožívá ve světě Wese Andersona

Legendární značka luxusních psacích potřeb a doplňků představuje svou novou kampaň Let’s Write, v níž navazuje na výjimečnou spolupráci s režisérem Wesem Andersonem. Ten pro Montblanc opět vykreslil poetický a vizuálně poutavý příběh, který nese jeho nezaměnitelnou estetiku a lehkost.

 

Další kreativní počin značky Montblanc ve spolupráci s Wesem Andersonem navazuje na jedinečný vizuální jazyk, který slavný režisér vytvořil už v krátkém filmu ke 100. výročí ikonického pera Meisterstück. I tentokrát do vyprávění vnáší svůj charakteristický styl, ironický humor a hravou absurdnost. Montblanc se v jeho pojetí mění v jeviště neomezené fantazie, kde se realita mísí s obrazotvorností a divák má možnost pohlédnout na značku s nadsázkou a kreativitou.

 

Ve filmu se objevují Andersonovi dlouholetí spolupracovníci Rupert Friend, Michael Cera a Waris Ahluwalia, k nimž se nově přidává vycházející herecká hvězda Esther McGregor. Snímek s názvem Let’s Write přivádí diváka zpět do surrealistické observatoře Montblanc, zasněžené vysokohorské knihovny vznášející se nad mraky, kde se setkává trojice horalů – Anderson, Friend a Cera. Společně rozjímají o hlubokém spojení značky Montblanc s kulturou psaní, o příbězích, které vypráví, a o samotném aktu obdarovávání. Příběh se dále rozvíjí ve stylizovaném vlakovém kupé Montblanc Voyage of Panorama, které se vydává na cestu imaginární krajinou. Jak poznamenává postava Wese Andersona: „Tato jízda demonstruje doslovnou, metaforickou i poetickou podobu cesty.“ Každá zastávka se stává příležitostí ke zpomalení, zamyšlení, znovuobjevení sebe sama a samozřejmě i k napsání několika řádků.

 

„Montblanc má výjimečné dědictví, historii i DNA. Je to nekonečný zdroj inspirace i příběhů, které čekají na své vyprávění. Ve Wesu Andersonovi jsme našli dokonalého vypravěče, který ukazuje značku zcela novou optikou,“ říká Marco Tomasetta, umělecký ředitel Montblanc. „Cílem kampaně je vyvolat nový typ emocí, znovu v lidech probudit zvědavost k psaní a inspirovat je k tomu, aby vzali pero do ruky.“ „Andersonův styl narušuje zažité představy o tom, jak se ve světě luxusu vyprávějí příběhy. Krátký film diváky zcela pohltí a zanechá v nich hluboký dojem,“ říká Stephanie Radl, ředitelka globální komunikace Montblanc, a dodává: „Tím, že odlehčuje a překvapuje, otevírá cestu k úplně jinému vnímání značky. Divák pak pochopí, že Montblanc není jen o řemesle a designu, ale především o inspiraci, tvořivosti a hledání nových způsobů, jak světu vyprávět příběhy.“

 

V průběhu celého filmu se produkty Montblanc objevují s elegancí sobě vlastní, někdy jen jako jemné vizuální odkazy, jindy jako výrazné prvky příběhu. Nechybí mezi nimi nová taška Montblanc Writing Traveler Bag, ikonické pero Meisterstück, speciální plnicí pero „SCHREIBERLING“ navržené samotným Andersonem, přenosný psací stůl ani historické kapesní hodinky Minerva. Všechny tyto předměty jsou do děje organicky zakomponovány a podtrhují atmosféru celého filmu. Aby Anderson svou vizi proměnil ve skutečnost, přizval ke spolupráci Romana Coppolu, který působil jako spolurežisér a podílel se i na dalších krátkých formátech v rámci kampaně. Produkčně se na filmu podíleli Jeremy Dawson a John Peet, za kamerou stál Darius Khondji. Scénografii vytvořili Adam Stockhausen a Stephan Gessler, kostýmy navrhla Milena Canonero. Produkci zajišťovala společnost Babelsberg Production Group.

 

Součástí kampaně je kromě samotného filmu také série vizuálů z dílny fotografa Charlieho Graye. K hereckému obsazení se na snímcích připojují i globální ambasadoři značky Montblanc, Jing Boran a Xin Zhilei z Číny, Joey King a Daniel Brühl. Vizuály budou postupně odhalovány v dalších kapitolách kampaně.

 

This slideshow requires JavaScript.

CategoriesNezařazené