K

Klenota otevírá nový showroom, kde šperk hraje hlavní roli

Šperkařský ateliér KLENOTA po letech poctivých příprav otevírá svůj nový showroom v samém srdci Prahy na adrese Dušní 6. Interiér se vyznačuje moderním, přehledným a nadčasovým pojetím, který reflektuje dlouhodobou vizi značky. Cílem bylo vytvořit místo, kde se výběr šperku stává nejen pohodlným, ale také inspirativním zážitkem.

 

Čistota linií a vizuální harmonie

 

Architektonický návrh stojí na jednoduchých formách, čistých liniích a práci s přirozenými materiály. Prostor je rozdělen na prodejní bary podle typu nákupního zážitku – od rychlého vyzvednutí online objednávek až po intimní zákoutí pro výběr zásnubních a snubních prstenů. Důraz byl při tvorbě kladen na časovou efektivitu, plynulý pohyb zákazníků a vizuální klid bez rušivých prvků pro vyniknutí samotných šperků.

 

Materiály a barevná paleta

 

“Materiály a barevná paleta byly vybírány s důrazem na kvalitu a nadčasovost. Nerezový plech, lité terazzo, strukturální sklo, tmavá dýha či tvrzený kámen jsou dominantami celého interiéru,” říká o konceptu hlavní architektka showroomu Veronika Janštová. Převážně světlá, monochromatická paleta vychází z přirozených odstínů použitých materiálů a doplňují ji temně modré akcenty. Světlý Gem & Pearl Bar v přední část showroomu kontrastuje s klidněji laděným Promise Bar v zadní části. Postupné ztmavování hladce přechází a vede návštěvníka od dynamické atmosféry do většího soukromí a soustředěnosti. Reflexní povrchy nerezového plechu a strukturovaného skla navíc zachycují světlo i pohyb, čímž opticky prostor zvětšují.

 

Hlavní dominanty showroomu

 

● Nerezová vitrína – plynule propojuje recepci, prodejní část i lounge a prezentuje kurátorský výběr šperků KLENOTA.
● Prodejní bary ze strukturálního skla – zrcadlové podložení odráží okolní prostor a přispívají k subtilnějšímu pocitu z interiéru. Jsou doplněny designovými barovými židlemi v nerezu v přední části a kontrastním tmavě modrém sametu v zadní části showroomu.
● Schodiště jako architektonická dominanta – původní konstrukce, obnažená a nově opláštěná, se v kombinaci s nerezovým zábradlím, kontrastní dýhou a dominantními svítidly značky Bomma proměnila ve vizuální osu showroomu. Ta propojuje celý interiér a obě podlaží.

 

Architektonický zážitek v dušní 6

 

Celkový výraz showroomu je odrazem konceptu značky KLENOTA – spojení elegance, řemesla a osobního přístupu. „Chtěli jsme vytvořit prostor, kde se zákazníci budou cítit příjemně, kde hlavní roli hrají šperky, ale který sám o sobě obstojí i jako designový zážitek,“ doplňuje architektka Veronika Janštová.

 

This slideshow requires JavaScript.

CategoriesNezařazené