N

Nylon a devadesátky

Značka MCM se v kolekci jaro/léto 2019 rozhodla oslavit hodnoty, které jí jsou nejbližší: cestování, svobodu a spontánnost.

Kampaň MCM pro aktuální období, ve které září duo Peggy Gou a Tolia Titaev, oslavuje svobodu cestování popovou estetikou, kdy „vzdušná“ kolekce unisex oblečení a doplňků, Luft, hravě mísí moderní design s prvky z letectví. Hvězdy kampaně obklopuje nylon jasných barev a ony, díky svému odvážnému mladistvému postoji, zpřítomňují atmosféru dynamických 90. let.

Samotná kolekce se s tímto mladistvým zápalem i dynamikou ztotožňuje, a proto nabízí praktické, variabilní a hybridní kousky, které symbolizují spontánnost a styl nekončícího dobrodružství. Hlavní součástí kolekce jsou „nekožené“ tašky a batohy z inovativních materiálů, ale nechybí v ní ani ikonické kožené doplňky s klasickým monogramem MCM připomínající historii a dědictví značky.

Nová kolekce je k dostání v multibrandovém butiku The Store na adrese Široká 15, Praha 1.

MCM

CategoriesAgenda