Exkluzivní realitní kancelář John Taylor otevírá svou první pobočku v Praze.

Společnost John Taylor je lídrem v oblasti luxusních nemovitostí již více než 150 let. Zaměřuje se především na prodej, pronájem, správu nemovitostí, ale i další nadstandardní realitní služby. John Taylor nabízí nejen exkluzivní nemovitosti v České republice, ale i na nejlákavějších místech světa.

Apartmán s výhledem na Eiffelovu věž

nebo vilu se soukromým spa na Azuro­vém pobřeží? Díky rozsáhlé síti poboček ve více než 11 zemích světa není žádný požadavek problém. Služby realitní kanceláře John Taylor navíc nyní budete mít na dosah ruky, společnost totiž otevírá svoji první pobočku v Praze. Za zrodem české větve stojí Lenka Kubíková, která nepochybuje o tom, že Praha má na to zařadit se mezi nejžádanější světové destinace.

Pražskou pobočku jste otevřela vy. Jak jste se k prodeji luxusních nemovitostí dostala?

Zkušenosti s prodejem nemovitostí jsem začala nabírat před dvaceti lety, kdy jsem se odstěhovala do Londýna, kde jsem 10 let pracovala na trhu s realitami. Zkušenosti mám ale třeba i z New Yorku nebo Francie. Především v zahraničí jsem měla možnost spolupracovat s mnoha světově uznávanými osobnostmi z oboru. Jednou z nich byla například i první žena, která získala Pritzkerovu cenu za architekturu – architektka Zaha Hadid. Firma John Taylor mi byla svou filozofií vždy velmi blízká a věděla jsem, že v České republice nemá žádné obdoby. Řekla jsem si, že by bylo pro český trh dobré, kdyby firma expandovala svou činnost i sem. Praha má nespočet nádherných domů a historicky cenných apartmánů, které jsou jinde ve světě těžko k nalezení. Vedení společnosti John Taylor to vidělo stejně, a tak se ze mě stala jejich partnerka a částečná majitelka české pobočky.

John Taylor má za sebou 150letou historii. Jak se firma za ta desetiletí změnila?

Celá historie firmy je příběhem o splněném snu a štěstí být ve správný čas na správném místě. Vše začalo před 150 lety, když si mladý britský zahradník John Taylor řekl, že by chtěl začít ve Francii nový život. Krátce po svém příjezdu na jih začal pracovat na zahradě zámožného obchodníka v Cannes. Protože trávil John na zahradách spoustu času, začal pozemkovým záležitostem velmi rychle rozumět. Tou dobou sílil zájem vyšší vrstvy bydlet v jihofrancouzském regionu a John Taylor byl široko daleko jediným odborníkem. Není tak náhodou, že si bohaté měšťanstvo jeho rad a doporučení velmi cenilo. V tuto chvíli se začala psát historie realitní kanceláře s luxusními nemovitostmi John Taylor, tak jak ji známe dnes. Firma svoje portfolio destinací postupem času velmi opatrně rozšiřovala a začala nabízet nemovitosti například i ve švýcarských Alpách nebo v Dubaji. Kultura společnosti je díky své historii velmi tradiční, a tak je pro nás možnost otevřít pobočku v Česku velká čest.

Na které lokality v Česku cílíte?

My se soustředíme především na Prahu. Snažíme se vyhovět požadavkům všech našich klientů. Hanspaulka nebo Břevnov jsou nyní nejvíce žádané lokality pro rodiny, které chtějí žít v domě na klidném a krásném místě. Domov dokážeme najít ale i milovníkům života v centru metropole. Probouzet se v ložnici s krásně zdobeným balkonem v apartmánu na náplavce má zajisté také něco do sebe. Mnoho lidí se vrací na Královské Vinohrady, kde jsou jak staré, renovované byty, tak i nové vily a rodinné domky. Naši pozornost soustředíme zároveň i na projekty, které ještě nevznikly a jsou teprve ve výstavbě. Díky spolupráci s developery máme možnost prodávat jejich nejlukrativnější plány. Sledujeme kvalitní developerské projekty a klientovi prezentujeme selekci jen toho nejlepšího. Nemusí se tak zdržovat projížděním stovek špatně nafocených inzerátů a komunikací s neodbornými prodejci.

Má Praha klientům realitní kanceláře s takovou prestiží co nabídnout?

Rozhodně ano. Praha má obrovský potenciál, ať už jde o nabídku nemovitostí, nebo o jejich poptávku. Životní úroveň se stále zvyšuje a mít nádherný domov je prio­ritním snem mnoha lidí. Myslím si, že právě prestiž firmy by s oslovením klientely v Česku měla pomoci. Nejde tu o žádný start-up, jméno John Taylor zná ve světě každý, kdo se o nemovitosti trochu zajímá. Praha navíc ukrývá velké množství luxusních nemovitostí. Ať už se jedná o moderní vily v klidných částech Prahy, jako je například Troja, nebo o prvorepublikové apartmány v historickém centru. Praha je na architekturu obytných domů jedním z nejbohatších měst Evropy. Kdo může říct, že bydlí v kubistické vile nebo secesním domě na břehu Vltavy? To vše Praha našim klientům nabízí.

Otevřeli jste pobočku na Malé Straně. Je v něčem speciální?

Ano, naše kancelář je místo, kde s námi klient přijde poprvé do styku a udělá si o naší společnosti obrázek. Umístění i interiérový design jsme proto nebrali na lehkou váhu. Dáváme si záležet na každém detailu. Jedinečný je určitě náš butikový koncept, pobočka se nachází v přízemí secesního domu naproti známé kavárně Savoy a každý je u nás vítán i bez domluvené schůzky. Chceme, aby design pobočky odrážel firemní kulturu a její prestiž. Je to také dobrá vizitka toho, co dokážeme zákazníkovi přenést domů. Za designem našich interiérů stojí duo architektů Jamnicka–Hoffmann, kteří umí skvěle pracovat s čistým minimalistickým designem, jenž je v současné době na vzestupu.

Jak probíhá nákup luxusní nemovitosti od chvíle, kdy si u vás člověk vybere svůj vysněný domov?

Ať už si nás klienti vyberou za svého partnera v oblasti nákupu nebo prodeje, vždy jim věnujeme nadstandardní péči a servis. Během nákupu nemovitosti zákazníka seznámíme se všemi podrobnostmi a následně se spolu s ním jedeme na jeho budoucí domov podívat, provedeme ho po okolí a ukážeme mu nejhezčí zákoutí jeho potenciálního sousedství. Při prodeji je péče podobná. S klientem vypracujeme podrobný plán, který zahrnuje návrh prodejní ceny dle situace na trhu nebo užití marketingových nástrojů. Běžnou praxí je také pravidelné informování o průběhu obchodu a zájmu potenciálních kupců. Celý proces procházíme s klienty od začátku až do konce. Uvědomujeme si, že pro většinu z nich je to obchod jejich života, a tak se snažíme, aby byl průběh co nejhladší a nejpříjemnější.

Jaká je ve světě nejoblíbenější destinace vašich zákazníků?

Bezpochyby je to francouzské Azurové pobřeží. Tohle místo snoubí okouzlující přírodu s krásným prostředím měst, jako je Saint-Tropez, Cannes, Monako nebo Nice. Každý si tu najde své. Azurové pobřeží je na severu lemováno francouzskými Alpami, z jihu jej omývá Středozemní moře, na východě hraničí s Itálií a ze západu jím protéká řeka Rhôna. Ráj zde zkrátka nikde nekončí a není divu, že je Côte d’Azur nejoblíbenější destinací mnohých klientů. Bydlet na takovém místě je sen.

V čem se od ostatních realitních kanceláří nabízejících luxusní nemovitosti lišíte?

V první řadě se snažíme nabídnout úplně jiné služby, než jaké na českém realitním trhu konkurence momentálně nabízí. Osobitý přístup a vstřícnost vůči všem požadavkům jsou samozřejmostí. Plně se soustředíme na to, aby se našim zákazníkům dostával maximální servis. Ať už jde o právní záležitosti, poradenství, rekonstrukci nebo finální design nemovitostí, postaráme se o veškeré záležitosti dle přání klienta. Spolupracujeme s těmi nejlepšími odborníky v oboru, od architektů až po aranžéry, díky čemuž se můžeme přizpůsobit jakýmkoliv preferencím. Naše práce nekončí, dokud není zákazník zcela spokojen. V neposlední řadě je odlišný náš přístup k zákazníkům. Klient pro nás není pouze ten, kdo podepíše smlouvu, všichni jsou vítáni v prostorách naší kanceláře na Malé Straně. Přijďte se nad hrnkem kávy nebo sklenkou vína nezávazně přesvědčit, jak vypadá naše filozofie v praxi.

Lenka Kubíková iniciovala otevření pražské pobočky John Taylor sama. Po 20 letech zkušeností z celého světa je na realitním trhu jako doma. Nyní se zaměřuje na vlastní kancelář.

“ Osobitý přístup a vstřícnost vůči všem požadavkům jsou pro nás samozřejmostí. „

Minimalistický interiér kanceláře od architektů Jamnicka–Hoffmann slouží také jako ukázka toho, co dokáže John Taylor vytvořit svým zákazníkům v jejich novém domově.

CategoriesNezařazené