P

Pandora x Unicef: Když šperky pomáhají

Společnost Pandora se rozhodla společně s múzou značky Halimou Aden podpořit UNICEF v kontextu ikonického hitu One Love, který rodina Boba Marleyho uvedla v novém pojetí, aby přitáhl pozornost k celosvětové sbírce.

Modelka a aktivistka Halima Aden se spojila se společností Pandora na podporu iniciativy UNICEF nazvané One Love, jejímž záměrem je vytvořit novou koncepci světa přijatelného pro všechny děti. S cílem zabránit tomu, aby se pandemie COVID-19 stala trvalým ohrožením nejzranitelnějších dětí světa, přispěje společnost Pandora jedním dolarem ke každému dolaru darovanému prostřednictvím iniciativy One Love až do výše 1 milionu $.

Na podporu UNICEF vznikla nová verze ikonické hymny One Love zesnulého Boba Marleyho, kterou nahráli členové jeho rodiny. Novou verzi této klíčové písně uvedou společnosti Tu Gong International a Amplied Music 17. července, přičemž všechny výnosy z této písně a souvisejících aktivit budou odváděny přímo pro kampaň Reimagine organizace UNICEF.

Hymna roku 2020

Původní nahrávka One Love / People Get Ready z roku 1977 je ikonickou písní Boba Marleyho a skupiny Wailers, kterou přijímají miliony lidí po celém světě jako věčné poselství vyjadřující touhu po jednotě. Přepracovaná verze písně bude skutečnou celosvětovou hymnou roku 2020, v níž se představí členové rodiny Boba Marleyho, etablovaní hudebníci ze všech koutů světa a umělci z oblastí, kde dochází ke střetům, kdekoli ve světě.

„Můj otec složil píseň One Love o jednotě, míru a univerzální lásce před více než čtyřiceti lety, v době, kdy bylo ve světě tolik utrpení. I v době, kdy se nemůžeme setkávat, zůstává jeho sdělení platné a dnes dokážeme překonat tuto globální krizi, jestliže se spojíme a staneme se jednou láskou a jedním srdcem,“ objasnila Cedella Marley.

Zapojte se i vy

Pandora a UNICEF budou celý červenec šířit povědomí o iniciativě One Love mezi svými fanoušky a inuencery, aby se tato finanční sbírka úspěšně realizovala. Patří sem také funkce „swipe-up“ pro spoluúčast na dárcovství, ltr AR na Instagramu, kde každá interakce generuje dar organizaci UNICEF, a spoluúčast na všech vybraných nancích prostřednictvím aktivace na kanálu Tik Tok, který podporuje uvedení písně.

Partnerství společnosti Pandora s UNICEF je celosvětovou výzvou pomoci organizaci UNICEF, která odhaduje, že bez okamžitého zásahu by pandemie COVID-19 mohla v příštích šesti měsících denně vést k úmrtí dalších 6 000 dětí z příčin, jimž bylo možné předejít. Spolupráce na One Love je rozšířením pokračujícího partnerství společnosti Pandora s UNICEF, jehož snahou je podporovat mládež celého světa.

CategoriesNezařazené