V roli uměleckého ředitele a fotografa ji vytvořil sám Nicolas Ghesquière.
Louis Vuitton s potěšením představuje svoji novou kampaň na kolekci pro sezonu podzim/zima 2020, jejímž autorem – uměleckým ředitelem a fotografem – je Nicolas Ghesquière, umělecký ředitel dámských kolekcí. Kampaň, která prezentuje celkovou tvůrčí investici do velmi osobní kolekce, vyjadřuje současnou svobodu a čisté potěšení z odívání a módy, které je otevřené všem druhům odvahy.
K fotografování této kampaně pozval Nicolas Ghesquière přátele a příznivce značky Louis Vuitton do svého fotografického studia, kreativní laboratoře na Quai Voltaire v Paříži: mezi nimi byli blízcí přátelé, jejichž osobnost ho inspirovala, spřízněné duše a oblíbené tváře. Mezi přáteli z řad celebrit, milovanými modelkami, úžasnými umělci a sportovci nechyběli Dina Asher-Smith, Marina Foïs, Noémie Merlant, Stacy Martin, Léa Seydoux a Lous and the Yakuza. Dvacet osobností, které chtěl Nicolas Ghesquière představit na svých snímcích takové, jaké ve skutečnosti jsou. Totéž platí o ikonických taškách, které doprovázejí toto stylistické cvičení – Capucines, Twist, Pont 9 a Dauphine.
Když se spojí žakár s monogramem
Nicolas Ghesquière v kampani prezentuje i novou řadu s názvem SINCE 1854, pro níž je charakteristický žakárový vzor, do něhož je zasazeno seminální datum – rok 1854, kdy vznikla značka Louis Vuitton. Tento motiv je pak rozeset mezi klasickým vzorem Monogram Flower.
Monogram, tento ikonický vzor, je esencí značky Louis Vuitton. Po právu tedy zdobí nadčasové kousky jako jsou kabelky Dauphine, Neverfull a Petit Noé. Nápis SINCE 1854 nechybí ani na kolekci stylových nezbytností a doplňků.
Velmi osobní kolekce
Nicolas Ghesquière o kampani říká: „Myslel jsem, že by bylo zajímavé rozšířit svou práci o fotografii, účastnit se celého tvůrčího procesu až do konce a dát kolekci její konečnou tvář. V této portrétní galerii jsou všechny osobnosti vybrané na základě mých osobních důvodů. Rád jsem objevoval nové vztahy s lidmi, které jsem už znal. Chtěl jsem také vnést jednotu mezi různé aspekty značky – jakési zacyklení a propojení toho všeho, co značka dělá. Chtěl jsem také dát nadčasový aspekt kolekci, která je velmi ukotvena v této sezoně. Fotografování…to u mě vychází touhy reflektovat pocit, který sdílíme, když pracujeme na kolekci.“