Z

Zůstaňte stylové i za deštivého počasí. S novou kolekcí FENDI x K-WAY to půjde snadno

FENDI představuje překvapivou Minikolekci vytvořenou ve spolupráci s K-Way® – právě včas před nástupem chladného a deštivého počasí.

Dámská, pánská a dětská kolekce pro nadcházející sezónu podzim/zima 2020-2021, působící moderně městským dojmem, v sobě pojí luxusní a zároveň cynickou estetiku charakteristickou pro římský módní dům s nadčasovou funkčností typickou pro K-Way®. V popředí stojí kultovní potisk logem FF, tentokrát na legendárních oboustranných nylonových větrovkách K-Way®, jež jsou v provedení tón v tónu a lze je poskládat do malého váčku.

Potištěná strana je matně černá, druhá strana bez potisku je v dámském provedení černo-zlatá, v pánském tmavě modrá a v dětském růžová. Ve všech provedeních se uplatňuje klasický střih, dámská řada pak zahrnuje i výraznější kratší verzi podobnou bomberu. Pro ty, kdo touží po skutečném luxusu, jsou tu také exkluzivní modely pro dámy i pány, u nichž je nylon zkombinovaný s hnědou norkovou kožešinou potištěnou logem FF. Ze stejné kožešiny je u vybraných bund a dalších svršků ušitá podšívka, jež dodává jednotlivým kouskům na sofistikovanosti.

Tanec v dešti

Odteď můžete klidně pobíhat i v dešti – FENDI x K-Way® je ta nejlepší řada funkčního a šik oblečení pro celou rodinu. Dostupná je v buticích FENDI a na fendi.com od listopadu 2020.

O FENDI

Módní dům FENDI založili Adele a Edoardo Fendi v Římě v roce 1925, kdy otevřeli svůj první butik – obchod s kabelkami a kožešnickou dílnu. Značka brzy získala věhlas i v zahraničí a FENDI proslulo svou elegancí, řemeslnou dokonalostí, inovacemi a stylem. V roce 1965 FENDI zahajuje spolupráci s Karlem Lagerfeldem. V roce 1992 se Silvia Venturini Fendi stává pravou rukou Karla Lagerfelda v kreativním vedení firmy. V roce 1994 přebírá zodpovědnost i za kožené doplňky a dětskou a pánskou řadu. V roce 2000 dochází k akvizici FENDI ze strany LVMH Group, která se v roce 2001 stává většinovým akcionářem. Dnes je FENDI synonymem kvality, tradice, experimentování a kreativity.

K-Way®

Značka K-Way® se zrodila jednoho deštivého dne v roce 1965 v Paříži. Majitel obchodu s oděvy Léon-Claude Duhamel pozoroval, jak po ulicích spěchají lidé v promáčeném oblečení a tahají se s překážejícími deštníky. A dostal nápad: vymyslet první bundu, která neprofoukne ani nepropustí vodu. Pro klasickou, moderní, funkční, technologicky vyspělou a pestrobarevnou značku K-Way®, jež už jako obchodní značka zdomácněla i v italských a francouzských slovnících, jsou charakteristické tříbarevné zipy. K-Way® spadá spolu s dceřinými společnostmi Kappa®, Robe di Kappa®, Jesus® Jeans, Superga®, Sabelt®, Briko® a Sebago® pod BasicNet S.p.A. BasicNet je celosvětová síť podnikatelů a koncesionářů, kteří vyrábějí a prodávají její produkty. Nabízí řadu služeb, včetně výzkumu, vývoje, produktové industrializace a globálního marketingu. Veškeré procesy probíhají bez výjimky online, BasicNet je „společnost plně integrovaná na internetu“. Sídlí v italském Turíně a od roku 1999 je kótovaná na italské burze.

www.fendi.com @fendi

CategoriesAgenda