R

Rozbalte si pod stromečkem FENDI Pack!

Sváteční výzdoba FENDI je letos inspirovaná kolekcí FENDI Pack s odvážnými a ironickými doplňky, které jsou takřka k nerozeznání od skutečných obalových materiálů FENDI. Výzdoba láká pozornost kombinací žlutých a růžových nákupních tašek a krabiček, jež vytvářejí poutavý grafický motiv.

Jako každý rok v období Vánoc se i letos Palazzo FENDI v Římě rozzářil světly a dekorativními prvky. Třpytivá a ojedinělá hra světel odrážejících se od lustru z muránského skla ve výlohách butiku navozuje atmosféru, která se od poloviny listopadu začala přenášet do celého světa. Ze srdce Říma putuje fasáda Palazzo FENDI v upravené podobě do luxusního obchodního centra Ginza 6 v Tokiu, na Avenue Montaigne v Paříži, do obchodního centra Landmark a na Canton Road v Hongkongu, kde do výkladních skříní butiků vnesla úžasnou sváteční atmosféru.

Zachraňme lustry

Lustrová koncepce byla inspirovaná smyslnými detaily a hrou světla mimořádné sváteční kolekce FENDI ROMA Holiday a chce šířit radost a optimismus prostřednictvím nového pojetí typického svátečně ozdobeného vánočního stromečku. Lustr z muránského skla vznikl v rámci jedinečného projektu na podporu místní řemeslnické sklárny Mazzuccato ze souostroví Murano v Benátkach, která zachovává tradici ručního zpracování skla a která se vinou lockdownu v Itálii ocitla v nesnázích. Módní dům FENDI odkoupil 37 lustrů z muránského skla, které zůstaly ležet na skladě v důsledku nižší poptávky a zrušených objednávek, a z rozebraných dílů sestavil 17 speciálních a neobvykle obrovských lustrů s designem, ve kterém se spojují ručně vyrobené díly přepracované do moderní podoby a elegantní dekorace připomínající slavné Fendi Icons a doplňky FENDI Pack.

Sloučením tradice a moderních technologií nabývá klasický muránský tvar podoby výrazného a moderního lustru FENDI Chandelier. Lustry byly vyrobeny na míru do výloh pěti butiků v různých částech světa: Palazzo Fendi v Římě, New Bond Street v Londýně, Madison Avenue v New Yorku, Avenue Montaigne v Paříži a Plaza 66 v Šanghaji. Téma lustru je v ostatních buticích na světě ztělesněno pomocí metalických prvků a křišťálů.

Jen růžová to může být

V Koreji byl v listopadu představen speciální projekt unikátní přeměny fasády na nápaditou animovanou digitální skládačku FENDI Pack. Pop-up prodejna věnovaná světu FENDI, která se nachází v obchodním komplexu Galleria Departement Store East v Soulu, je vybavena zvlněnými pohovkami ve sladké růžové barvě inspirované módní přehlídkou dámské kolekce na milánském týdnu módy FW20. Luxusní koberec evokuje dráždivou koncepci „jemné síly“, která z kolekce vyzařuje. Návštěvníci mají možnost se díky zajímavým kontrastům a neobvyklému ošacení seznámit s oběma tvářemi ženy la donna FENDI. Před budovou se tyčí speciální lustr ve tvaru vánočního stromečku, na kterém visí růžové ozdoby s nápisy LOVE, FENDI a FF, a pod ním leží žluté balíčky FENDI Pack.

Módní dům FENDI při této příležitosti otevřel rovněž ikonickou kavárnu FENDI CAFFE na prestižní třídě Omotesando v Tokiu – od 28. listopadu do 27. prosince zde poskytne novou tvář existující nárožní kavárně Anniversaire. V Londýně FENDI CAFFE obsadila od prosince do konce ledna 2021 champagne bar v obchodním domě Selfridges. Obě kavárny se nechaly vizuálně inspirovat módní přehlídkou kolekce podzim/zima 2020 – 2021 a typickou žlutou a růžovou barvou kolekce doplňků FENDI Pack. Tuto inspiraci využilo i mnoho dalších růžovo-žlutých pop-upů a pop-inů na celém světě, které se objevily v Palazzo FENDI v Římě, na ulici Montenapoleone v Miláně, na Avenue Montaigne v Paříži, v obchodním domě Harrods v Londýně, na Maximilian Strasse v Mnichově, v obchodním centru Dubai Mall, v luxusním obchodní centru Ginza 6 a na třídě Omotesando v Tokiu, na Canton Road a v obchodním centru Landmark v Hongkongu, v obchodním domě SKP South v Pekingu, v luxusním komplexu Plaza 66 v Šanghaji a v obchodním domě Galleria v Soulu. 

Balíčky s nákupními taškami a krabičkami FENDI Pack můžete rozbalovat na celém světě.

 

O FENDI 

Módní dům FENDI založili Adele a Edoardo Fendi v Římě v roce 1925, kdy otevřeli svůj první butik – obchod s kabelkami a kožešnickou dílnu. Značka brzy získala věhlas i v zahraničí a FENDI proslulo svou elegancí, řemeslnou dokonalostí, inovacemi a stylem. V roce 1965 zahájil módní dům FENDi spolupráci s již zesnulým Karlem Lagerfeldem a v roce 1992 se jeho pravou rukou v kreativním vedení firmy stala Silvia Venturini Fendi. V roce 1994 přebrala zodpovědnost i za kožené doplňky a pánskou kolekci. V roce 2000 dochází k akvizici FENDI ze strany LVMH Group, která se v roce 2001 stává většinovým akcionářem. V září 2020 byl uměleckým ředitelem dámských kolekcí Haute Couture, Prêt-à-Porter a kožešinových kolekcí jmenován Kim Jones. Dnes je FENDI synonymem kvality, tradice, experimentování a tvořivosti.

www.fendi.com @fendi

CategoriesNezařazené