V rámci partnerství Louis Vuitton for UNICEF představuje značka Louis Vuitton čtyřinové barevné varianty náramků Silver Lockit a uvádí také absolutní novinku, medvídka Doudou Louis. Výtěžek z jejich prodeje pomůže dětem v ohrožení.
Nové náramky Silver Lockit přichází v dokonalé kombinaci barevných odstínů pastelově modré, růžové, šedozelené a černé. Nově je součástí náramků recyklované stříbro a organická bavlna. Nechybí na nich samozřejmě ikonický zámek a kulaté logo LV. Další z produktů v rámci projektu Louis Vuitton for UNICEF je Doudou Louis v duhové paletě pastelových barev – vůbec první medvídek, kterého značka vytvořila v textilní formě. Je vyrobený z organické bavlny s potiskem Monogramu, medvídkovy modré oči tvoří vyšité kvítky Monogramu. Náramky Silver Lockit můžete nosit jednotlivě, ve vzájemné kombinaci či mohou zdobit krk Doudou Louise jako jemný náhrdelník. Jde o sběratelské kousky, které by neměly chybět žádnému obdivovateli značky Louis Vuitton.
V rámci pokračovaní kampaně #MAKEAPROMISE se Louis Vuitton zavazuje zvyšovat povědomí a vybírat finanční prostředky pro UNICEF na podporu nejzranitelnějších dětí z celého světa. Zakoupením náramku Silver Lockit a medvídka Doudou Louis máte možnost podpořit práci organizace UNICEF, která pomáhá zajistit přístup k vodě, hygieně, výživě, vzdělání a bezpečnému prostředí nejohroženějším dětem. Zahrnuje také aktivity spojené s bojem proti onemocnění COVID-19 s cílem zajistit každému dítěti, na pozadí této globální, zdravotnické a sociální krize, lepší život.
Silver Lockit čerpá inspiraci z bezpečnostního zámku, který v roce 1890 vynalezl Georges Vuitton, aby ochránil největší cennosti svých klientů. První náramek vznikl v roce 2016 a od té doby je symbolem závazku pomáhat dětem v ohrožení. Čtyři nové náramky Silver Lockit budou v prodeji za maloobchodní cenu 465 USD, 100 dolarů z této částky poputuje na konto organizace UNICEF. Medvídek Doudou Louis se bude prodávat za 955 USD, z této částky půjde na konto UNICEFu 200 dolarů. Od uvedení Silver Lockit se v rámci partnerství vybralo téměř 13 milionů dolarů pro UNICEF.
Náramky Silver Lockit a Doudou Louis jsou v prodeji na louisvuitton.com a ve vybraných buticích Louis Vuitton po celém světě.
Přidejte se k nám. #MAKEAPROMISE