V

V rámci partnerství Louis Vuitton for UNICEF představuje značka Louis Vuitton čtyři nové barevné varianty náramků Silver Lockit a medvídka Doudou Louis

V rámci partnerství Louis Vuitton for UNICEF představuje značka Louis Vuitton čtyřinové barevné varianty náramků Silver Lockit a uvádí také absolutní novinku, medvídka Doudou Louis. Výtěžek z jejich prodeje pomůže dětem v ohrožení. 

Nové náramky Silver Lockit přichází v dokonalé kombinaci barevných odstínů pastelově modré, růžové, šedozelené a černé. Nově je součástí náramků recyklované stříbro a organická bavlna.  Nechybí na nich samozřejmě ikonický zámek a kulaté logo LV. Další z produktů v rámci projektu Louis Vuitton for UNICEF je Doudou Louis v duhové paletě pastelových barev – vůbec první medvídek, kterého značka vytvořila v textilní formě. Je vyrobený z organické bavlny s potiskem Monogramu, medvídkovy modré oči tvoří vyšité kvítky Monogramu. Náramky Silver Lockit můžete nosit jednotlivě, ve vzájemné kombinaci či mohou zdobit krk Doudou Louise jako jemný náhrdelník. Jde o sběratelské kousky, které by neměly chybět žádnému obdivovateli značky Louis Vuitton.

V rámci pokračovaní kampaně #MAKEAPROMISE se Louis Vuitton zavazuje zvyšovat povědomí a vybírat finanční prostředky pro UNICEF na podporu nejzranitelnějších dětí z celého světa. Zakoupením náramku Silver Lockit a medvídka Doudou Louis máte možnost podpořit práci organizace UNICEF, která pomáhá zajistit přístup k vodě, hygieně, výživě, vzdělání a bezpečnému prostředí nejohroženějším dětem. Zahrnuje také aktivity spojené s bojem proti onemocnění COVID-19 s cílem zajistit každému dítěti, na pozadí této globální, zdravotnické a sociální krize, lepší život.

Silver Lockit čerpá inspiraci z bezpečnostního zámku, který v roce 1890 vynalezl Georges Vuitton, aby ochránil největší cennosti svých klientů. První náramek vznikl v roce 2016 a od té doby je symbolem závazku pomáhat dětem v ohrožení. Čtyři nové náramky Silver Lockit budou v prodeji za maloobchodní cenu 465 USD, 100 dolarů z této částky poputuje na konto organizace UNICEF. Medvídek Doudou Louis se bude prodávat za 955 USD, z této částky půjde na konto UNICEFu 200 dolarů. Od uvedení Silver Lockit se v rámci partnerství vybralo téměř 13 milionů dolarů pro UNICEF.

Náramky Silver Lockit a Doudou Louis jsou v prodeji na louisvuitton.com a ve vybraných buticích Louis Vuitton po celém světě.

Přidejte se k nám. #MAKEAPROMISE

UNICEF

UNICEF pracuje v nejkritičtějších oblastech světa s cílem pomáhat ohroženým dětem. Operuje ve více než 190 zemích a teritoriích. Posláním UNICEFu je zajistit lepší život pro každé z dětí na celém světě. UNICEF nepodporuje žádnou společnost, značku, produkt či službu.

Pro více informací navštivte: unicef.org

O značce Louis Vuitton

Již od roku 1854 přináší Louis Vuitton světu jedinečný design, v němž se snoubí inovace a styl s tou nejlepší kvalitou. I dnes zůstává značka věrna duchu svého zakladatele Louise Vuittona. Ten, díky svým zavazadlům, taškám a doplňkům pro cestovatele, které byly stejně elegantní jako praktické, je považován i za zakladatele filosofie ‚umění cestování‘. Již od dnů Louise Vuittona se s příběhem značky pojí odvaha. Věrna tomuto odkazu značka Louis Vuitton pravidelně zve architekty, umělce a designéry ke spolupráci na kolekcích ready-to-wear, bot, doplňků, hodinek, šperků a parfémů. Dokonalá kvalita produktů Louis Vuitton je důkazem péče, kterou značka věnuje řemeslnému zpracování. Více informací naleznete na: www.louisvuitton.com

CategoriesNezařazené