T

Tiffany & CO. představuje novou kampaň City HardWear se zpěvačkou Rosé ze skupiny Blackpink

Tiffany & Co. s radostí představuje novou kampaň, jejíž hvězdou se stala sólová umělkyně a členka slavné dívčí kapely BLACKPINK Rosé. 

Mladá módní ikona Rosé je jednou z nejpopulárnějších žen v oblasti hudby a módy, na Instagramu má již 40 milionů followers, a nyní se představuje jako tvář kampaně Tiffany City HardWear pro rok 2021.

„Vždycky jsem milovala nosit šperky Tiffany. Stát se součástí ikonické značky, která je již dlouho součástí mého života, je pro mě o to výjimečnější,“ říká Rosé. „Jsem velmi poctěna a nadšena, že se mohu podílet na kampani HardWear, a nemohu se dočkat, až ji všichni uvidí.“
 
Kolekce Tiffany City HardWear byla poprvé představena v roce 2017 a je inspirována originálním stylem a energií města New York. Od té doby se neustále představují nové modely populárních moderních řetězů. Kampaň zdůrazňuje industriální tvary této kolekce – výrazné designy, které si pohrávají s napětím, proporcemi a rovnováhou.


 
Rosé, která vyzařuje sílu a sebevědomí, nosí grafické řetězy z 18k žlutého a růžového zlata s diamanty osazenými ve stylu pavé. Značka Tiffany si vybrala Rosé za hvězdu své nové kampaně díky její výrazné osobnosti a vlivu na moderní styl – jako člověka, který ztělesňuje postoj a identitu celé kolekce.

www.tiffany.com

CategoriesNezařazené