M

Milovnice módního domu Louis Vuitton Emma Chamberlain a digitální superhvězda Charli D’Amelio představují nové modely bot LV Squad a LV Sunset

Nové ikonické tenisky LV SQUAD a nazouváky LV SUNSET budou udávat módní tón v sezóně Pre-Fall 2021. LV SQUAD jsou moderní a nositelné. Jejich autorem je umělecký ředitel dámských kolekcí, Nicolas Ghesquière.

Jsou předurčeny stát se novým nepostradatelným kouskem v botníku Louis Vuitton. Jejich oversize design s pryžovou podrážkou se přizpůsobí každému outfitu, hodí se pro každodenní nošení i pro sofistikovanější příležitosti. 

Emma Chamberlain a Charli D’Amelio předvádí tenisky LV SQUAD v prosluněné kampani, která vznikla v Los Angeles. Model je k dispozici ve vysoké verzi v černé barvě a nízké verzi v černé, růžové nebo bílé, zdobí jej kontrastní iniciály na bavlněném plátně. Třetí verze z bílého plátna a kůže má pestrý gumový štítek – nový ikonický prvek značky Louis Vuitton – ladící s modrými, zelenými či růžovými tkaničkami.  

V souladu s výraznými barvami kolekce pro aktuální sezónu jsou také nazouváky LV SUNSET, v nabídce ve fialové, zelené, modré, černé a bílé variantě. Jsou vyrobeny z jemné teletiny a mají anatomický design. Inspiraci světem sportu prozrazuje výrazný a extrémně pohodlný podložený pásek na suchý zip.

Stejně jako v případě modelu LV SQUAD, zdobí i nazouváky pryžový štítek se signaturou Vuitton. Tento must-have kousek se stane dokonalým společníkem na každém kroku. 

Nové modely LV SQUAD a LV SUNSET jsou v prodeji ve všech buticích Louis Vuitton po celém světě. 

Kdo je Emma Chamberlain…

Emma Chamberlain je jedním slovem fenoménem internetu. Je hvězdou YouTube, ceněnou autorkou podcastů, spravuje sociální média se záběrem více než 35 milionů followerů. Sídlí v Los Angeles a je známá svými vtipnými vlogy, nikdy se nebere příliš vážně. Díky své autenticitě a otevřenosti se objevila na obálkách Cosmopolitanu, magazínu Allure a The New York Times. Nechyběla ani v titulech, jako je W, Forbes, The Atlantic, Nylon, Vogue a Marie Claire. The New York Times píší: „Emma Chamberlain, 18, je ta nejzábavnější osoba na YouTube.“ Podle magazínu W je „nejzajímavější dívkou na YouTube“ a titul Time jí v roce 2019 zahrnul mezi 25 nejvlivnějších lidí na internetu a také do výčtu Time Magazine 100 Next List. Emma se také objevila v titulu Forbes, v seznamu 30 pod 30 za rok 2020 v oblasti sociálních médií. Emma vždy vášnivě milovala módu, v roce 2019 byla pozvána na přehlídku Louis Vuitton v rámci Pařížského týdne módy. V roce 2019 se stala zakladatelkou a generální ředitelkou projektu Chamberlain Coffee, který je její srdeční záležitostí. Kromě módních a moderátorských aktivit a participace ve světě sociálních médií, je Emma také spisovatelkou. Její prvotina s názvem The Ideal Planner byla vydána v roce 2020. Aktuálně žije v Kalifornii s dvěma kočkami jménem Frankie a Declan. 

Kdo je Charli D’Amelio…

Charli D’Amelio je megahvězda digitální sféry a korunovaná „královna TikToku“ podle The New York Times. Její tvorba na této platformě je zcela unikátní, se zásahem přesahujícím 100 milionů followerů. Charli je přední tvůrkyní TikToku a byla jmenována jednou z 10 nejoriginálnějších tvůrkyní na YouTube za rok 2020. Díky vlivu v sociálních médiích drží přední příčky prestižních žebříčků, jako je například 30 pod 30 magazínu Forbes, 40 pod 40 titulu Fortune nebo výběr nejvlivnějších mladých lidí roku 2020 časopisu AdWeek. Charli oslinila živoucí osobností v kombinaci se skvělým tanečním uměním a talentem pro svět sociálních médií. Tyto atributy ji katapultovaly na výsluní obrazovek dospívajících i dospělých po celém světě. Charli je hrdým hlasem své generace, své platformy používá pro nastolení pozitivní změny. Aktivně vystupuje proti kyberšikaně a spolupracuje s organizacemi, jako je UNICEF, s cílem zvyšovat povědomí o negativním dopadu kyberšikany na mladé. Traumatické zážitky připomíná také na podcastu 2 Chix, který sdílí se svou sestrou Dixie. V nedávné době se stala také publikující autorkou. Její prvotina nazvaná Essentially Charli je oficiálním průvodcem, jak si zachovat pozitivní přístup a orientovat se v sociálních médiích. V květnu letošního roku představila spolu se svou sestrou vlastní oděvní značku Social Tourist. 

Více informací naleznete na: www.louisvuitton.com

CategoriesAgenda