V únoru letošního roku se po dlouhých spekulacích konečně odhalilo, že Pharrell Williams bude nástupcem milovaného návrháře Virgila Abloha v pozici kreativního ředitele značky Louis Vuitton. Nyní má před sebou svou runway premiéru.
Rapper a hudební skladatel není na poli designových značek žádným nováčkem. Jeho ikonická streetwearová značka Billionaire Boys Club letos slaví už dvacet let od svého založení a stejné popularitě se těší i hravý sublabel s názvem Ice Cream. Pharrell zároveň navrhnul několik doplňků pro Louis Vuitton už v letech 2004 a 2008 a není tak tolik překvapivou volbou, jak by se mohlo na první pohled zdát.
Už 20. června v Paříži během Men’s Fashion Week však oblíbený hudebník představí kompletní pánskou kolekci pro jednu z nejúspěšnějsích high-endových značek současnosti. Zvědavým fanouškům, kteří přemýšleli, zda se muzikant bude při navrhování držet svých streetwearových a hudebních kořenů, předvedl Pharrel malý sneak peek. Do kampaně totiž obsadil naši oblíbenou bad gal.
Módní ikony & trendsetteři
Rihanna, která čeká své druhé dítě s rapperem a milovníkem módy jménem A$AP Rocky, způsobila už při svém prvním těhotenství módní boom, když tabu v podobě zakrytého těhotenského břicha sofistikovaně odhalila a nebála se vykročit do ulic i na red carpet v crop topu či transparentních šatech. Nyní v podobném stylingu září v pánské kampani pro jaro a léto 2024, kterou Pharrell dnes prezentoval na svém Instagramu.
Duo trendsetterů a absolutních ikon potvrdili Pharrell a Rihanna mimo jiné ve společném songu Lemon, který se stal hitem na streamovacích platformách i sociálních sítích v roce 2017. Rihannina značka Fenty Beauty zároveň spadá pod konglomerát Moët Hennessy Louis Vuitton a dává tak perfektní smysl, aby v revolučním kroku figurovala s Pharrellem právě barbadoská rodačka.
Autor: Lenka Komrsková, Zdroj: Archiv