Milovaný newyorský návrhář Marc Jacobs, který na poli módního designu sklidil úspěch s vlastní stejnojmennou značkou i jako kreativní ředitel Louis Vuitton, zažívá poslední roky velký fashion comeback. Na počest podzimní sezóny ho slaví s Kim Kardashian.
Tvář Balenciagy, společná show s Dolce & Gabbana, vlastní brand Skims v hodnotě 4 miliard dolarů – spojení Kim Kardashion s top módními značkami zřejmě jen tak někoho nepřekvapí. To poslední však přináší trochu hřejivější aspekt. Nejnovější spolupráce totiž probíhá s „miláčkem“ ameriky, oblíbeným návrhářem Marcem Jacobsem, jehož brand zažívá poslední sezóny doslova renesanci.
Fashion designér, který na svém osobním Instagramu funguje i jako influencer a s oblibou podporuje své kolegy na poli módního návrhářství, přenesl na podzimní billboardy značky Marc Jacobs tvář Kim Kardashian. Snímků se ujal londýnský fotograf a filmař Tyrone Lebon, který v minulosti pracoval například se značkami Bottega Veneta nebo Versace. Stylingu se ujal šéfredaktor i-D magazínu, Alastair McKimm.
Pro mnohé kontroverzní volba je samozřejmě skvělým marketingovým tahem, vliv Kim Kardashian zkrátka nikdo popřít nemůže. A co od kampaně očekávat? Podzimní kolekce nese Marcovy typické prvky – nostalgii devadesátých let, oversize puntíky i celé siluety oblečení a statement boty na vysoké platformě. Hravé koláže se mísí se stylingem s kousky oblečení, které jsou Kim vlastní – tedy dominantní černé tóny s ledově ocelovými odstíny. Nechybí ani Jacobsův bestseller v podobě kabelek s nápisem The Tote Bag.
Autor: Erika Nová, Zdroj: Archiv