L

Luxury ALIVE party slavila osobnosti českého businessu

Na tomto eventu se slavilo se hned několikrát. Historie značky Porsche a jejího ikonického modelu 911. Budoucnost developerského projektu Vanguard společnosti PSN. A také život a úspěch českého businessu. Právě ten se otiskl na strany zatím největšího čísla magazínu Luxury Business. Hvězdou jeho titulní strany se stal Tomáš Januš, CEO novoborské sklárny Crystalex, který díky své nekompromisní vizi dovedl tradiční výrobu do jednadvacátého století. Značka Crystalex se také stala generálním partnerem večera.

Event proběhl 5. prosince večer v dechberoucím prostředí designového loftového projektu Vanguard, který dříve slouží jako poválečná továrna na letecké stroje. Akce vydavatelství Luxury Guide International nesla podtitul ALIVE party a svůj název vskutku dodržela. Industriální prostory pak díky hostům, ale i Prague Roller Girls či oživlým robotům, opravdu zaplnila energie a život.

Večer začal přípitkem ze skleniček značky Crystalex a následně pokračoval nesvazujícím programem, aby si hosté mohli v klidu po svém vychutnávat nejen sváteční atmosféru, ale i exkluzivní gastronomii od šéfkuchaře Martina Šilinga z restaurace Hvozd v Resortu Český les. Ten připravil menu z exkluzivních surovin dodaných italskými rodinnými společnostmi Cortelazzi a Fish4U, a českým bio chovem Meatpoint. Vína byla naservírována od nového českého vinařství Dog in Docks. Jen o tři patra níž měli v komornějším loftu hosté možnost ochutnat také skvělé koktejly z excelentního kolumbijského rumu Dictador či si ve smoking lounge nabídnout výběrové kubánské doutníky.

Nejvýraznějším doplňkem celého večera se zcela jistě stalo žluté Porsche 911, jež letos slaví 60 let své existence. Tento legendární model vyvezl do devátého patra hlavního loftu speciální výtah a hosté tak mohli sportovní auto obdivovat během celého večera.

 

This slideshow requires JavaScript.

CategoriesNezařazené