Místo, kde na vás dýchne atmosféra výjimečnosti a vytříbeného koupelnového stylu vytvořeného pro všechny, kteří design chápou jako prostředek k vyjádření vlastní osobnosti, má jméno Axor Gallery Bratislava. Nevšední prostor plný interiérové inspirace otevřela slovenská společnost Domoss.
V síti svých čtyř koupelnových a stejného počtu kuchyňských studií rozprostírajících se v regionu západního Slovenska nabízí Domoss to nejlepší, co v obou zmíněných segmentech interiérového designu vzniká. Kromě produktů od značek zvučných jmen poskytuje svým náročným zákazníkům i služby interiérových designérů. Právě ti sehrávají důležitou roli také v nově otevřené Axor Gallery v Galvaniho ulici v Bratislavě, kde provázejí zájemce unikátním prostorem a představují jednotlivé série produktů této německé značky včetně veškerých stávajících modelů a barevných možností tak, aby si je klienti mohli nejen prohlédnout, ale i osahat a vyzkoušet.
Hvězdná sestava
Mají k tomu ostatně dobrý důvod: značka Axor, s níž Domoss spolupracuje už téměř třicet let, se díky kooperaci s předními světovými designéry, jako je Philipp Starck, Antonio Cittero, Jean-Marie Massaud či studio Barber Osgerby, i důrazu na nekompromisní kvalitu stala synonymem pro crème de la crème světa luxusních koupelen. Ty se mění z funkčních sanitárních prostor v domácí zázemí pro welness chvilky.
Od jednoduchosti po avantgardu
Firma Domoss představuje Axor ve svém bratislavském showroomu v rámci několika rozmanitých kolekcí od Axor One, která je ztělesněním esence jednoduchosti a nadčasového designu, přes Axor My Edition s monolitickým, přímočarým vzhledem a Axor Edge, jež se nese v duchu tradice avantgardistů raného 20. století, až po vytříbené a do detailu propracované koupelnové doplňky Axor Universal. Coby studnice inspirace a zároveň jako spolehlivý partner ve vodách velkého množství technických informací pro koncové zákazníky, architekty i designéry tento Axor showroom představuje jedinečnou příležitost objevit svůj individuální styl a nový výraz domova.
Připravila: Andrea Votrubová, Foto: Archiv Domoss