Italská značka Gucci představí pánskou kolekci pro jaro a léto 2025, navrženou kreativním ředitelem Sabatem De Sarnem, 17. června v Triennale Milano. Výběr tohoto místa potvrzuje tradici značky propojovat módu s širšími kulturními tématy.
Podobně jako Tate Modern v Londýně, Triennale Milano slouží jako centrum, kde rozkvétá kreativita a kde se díky diverzitě, otevřeným konverzacím a svobodě, kterou umění v širším pojetí evokuje, objevují nová setkání. Od svého založení v roce 1923 se Triennale Milano etablovalo jako jedna z předních světových kulturních institucí, věnovaná designu, architektuře, vizuálním a performativním uměním.
Triennale Milano je po mnoho let fórem, kde se setkávají a spolupracují inovátoři v oblastech umění a designu, kreativity a technologie, čelí výzvám současného světa a podporují kulturu jako místo setkávání. Tento přístup rezonuje s kolekcemi Sabata De Sarna, které udržují neustálý dialog s realitou. Výběrem Triennale Milano Gucci vzdává hold společnému italskému dědictví, kde se řemeslná dovednost, inovace a estetická sofistikovanost spojují, a také kulturní krajině Milána, jež zdůrazňuje roli tohoto místa jako dynamického prostoru setkávání.
Aktuální kreativní ředitel značky Gucci, Sabato De Sarno, má pokračovat v poměrně nové vizi značky, jež se zaměřuje na univerzálnější vizi než předešlý kreativní ředitel Alessandro Michele, který svými originálními modely zvýšil italskému brandu obrat napříč všemi odvětvími prodeje.