Gucci znovu uvádí svou charakteristickou kolekci jemných šperků Horsebit, která obsahuje ikonický kování inspirovaný jezdeckým stylem, jenž již dlouho symbolizuje dům. Motiv Horsebit, zachycující nadčasovou eleganci jízdy na koni a historické kořeny tohoto znaku, je nádherně zakomponován do náhrdelníků, náramků, náušnic a prstenů.
Doprovodná kampaň, kterou nafotili fotografové Deo Suveera a Pamela Dimitrov, zdůrazňuje spojení mezi Gucci a jezdeckým světem z hlediska estetických prvků a životního stylu. Suveera a Dimitrov, dvojice známá pro vytváření sugestivních příběhů, v nichž zachycuje podstatu krásy, představuje charakteristické kousky na jedinečném a sofistikovaném obsazení, kde působí Agel Akol, Ana Rossolovich, Chloe Oh a Achille Genet. Kolekce zahrnuje kousky ze žlutého nebo z růžového zlata s diamanty.
Koňský motiv Horsebit byl poprvé načrtnut v zápisníku řemeslníka pracujícího pro značku Gucci na konci 40. let 20. století a odráží dlouholetou fascinaci domu jezdectvím. Motiv se v 50. letech rychle stal znakem elegance a zdobil kabelky, pásky, drobné kožené produkty a v roce 1953 i ikonické mokasíny Horsebit. V sedmdesátých letech 20. století se motiv poprvé objevil na náramcích a hodinkách, což vedlo k uvedení kolekce šperků v roce 2004. Letos, na počest 20. výročí, se Horsebit znovu objevuje v kolekci jemných šperků.