Po sedmi řadových parfémech představuje dům Pigmentarium rozšíření nabídky o celou kolekci ve velikosti 10 ml. Jejich prezentace prolne nadcházející společenskou sezonou a bude jakýmsi intermezzem před jarní premiérou nové vůně.
Gracilní flakony s dominantním logem nabízejí nejen mnohem komfortnější způsob, jak mít parfém stále při sobě i v miniaturních společenských kabelkách. Mini velikost umožňuje také snadno cestovat s několika parfémy současně a podle příležitosti se oblékat do různých vůní.
Pro nadcházející období se komunikace soustředí na tři z nich. Oratorio, které je první prací parfuméra Théa Belmase pro značku Pigmentarium, a po svém uvedení zaujalo místo nejžádanější vůně. Zprvu jiskřivě florální parfém, originálně podtržený nádechem mandarinkového oleje, se postupně rozvíjí do elegantní podoby akordů kadidla a cedru.
Erotikon, gurmánská vůně kombinující čokoládu, růžový pepř a santalové dřevo do hřejivého, přitažlivého a vysoce společenského doplňku. A samozřejmě Azabache, letošní novinka, která je pokračováním spolupráce s pařížským módním tvůrcem Arturem Obegero. Její charakter, díky výrazným balzamickým akordům labdana (pryskyřice středomořských keřů zvaných „skalní růže“) ve spojení s růží, geraniem a ambrou, je předurčen pro podzimní sezonu a večery. Představení novinky provázejí snímky slovenského fotografa Kuba Kríža, který na vizuální podobě komunikace spolupracuje se značkou Pigmentarium letos již podruhé. Za bezchybnými produktovými fotografiemi stojí jako vždy Michael Dvořák.
Nová kolekce parfémů PIGMENTARIUM 10 ML je v prodeji od 19. 8. v ceně od 890 do 1180 Kč na pigmentarium.com a postupně ve většině z 63 obchodů ve 20 zemích, které značku nabízejí. List obchodníků k dispozici na pigmentarium.com/pages/retailers.