Před deseti lety otevřela společnost Luxury Brand Management první concept store The Brands a začala do České republiky přivážet značky jako Loewe, Givenchy, Saint Laurent nebo Balenciaga. Tehdy se Češi poprvé mohli seznámit se segmentem nových trendy brandů, prémiového klientského servisu a zážitku z nakupování. Teď se společnost, která aktuálně provozuje concept story The Brands Women a The Brands Men spolu s butiky Valentino, Bottega Veneta a Dsquared2, rozhodla nabídnout Praze zcela nový zážitek, a to nejen z nakupování. Přivítejte The Brands N°3! Unikátní koncept, který v sobě spojuje svět luxusní módy, vůní, interiérové designu, umění a gastronomie.
„Za posledních deset let se z The Brands stal brand. Už tehdy jsme začali revoluci a přiváželi na český trh značky, kterým se lidé divili a nevěřili v jejich budoucnost. Vždycky jsme byli průkopníky, kteří předvídali trendy a díky našim nadstandardním vztahům v Paříži nebo v Miláně, přinášeli Čechům zavedené i nově vznikající značky. Po otevření třetího butiku The Brands bude v portfoliu více než 80 nejžádanějších luxusních značek a jejich počet se bude nadále rozrůstat. Naposledy jsme Praze například představili značku The Row, jež se těší obrovskému světovému boomu. Teď přišel čas odhalit Praze koncept třetího The Brands, který nabídne zcela nový zážitek. Představte si místo, které na každém kroku bude podporovat vaše módní nadšení, objevování, kreativitu a jedinečnost. Unikátní prostor s galerií plnou umění, champagne barem, kavárnou a Private Members klubem… The Brands N°3 bude místo, ze kterého nebude jednoduše chtít odejít!“ říká spolumajitel a CEO společnosti Luxury Brand Management, Petr Jindra.
Na více než 700 metrech čtverečních a ve dvou patrech vzniká v centru Prahy unikátní prostor, který v sobě propojuje design, umění a gastronomii zároveň. The Brands N°3 se zaměřuje na kurátorský vybraný sortiment zboží napříč kategoriemi produktů, jako jsou luxusní kabelky, obuv, doplňky, ale i parfémy, designový nábytek nebo umění. Celý concept vzniká ve spolupráci se slavným italským concept storem Corso Como, který patří díky své historii mezi ikony kurátorských módních butiků. Díky tomu se zákazníci budou moci těšit na speciální POP-UP akce s výběrem jejich nejslavnějších značek a jejich vlastních limitovaných kolekcí. Individuální výběr nákupního týmu, pečlivá kombinace značek a umělců je to, co odlišuje The Brands N°3 od běžného butiku. Multifunkční prostor zároveň doplňuje kavárna spolu se šampaňským barem, kde se zákazníci a návštěvníci mohou setkávat a vyměňovat si svoje nápady nebo zkušenosti. Myšlenka je taková, že komunita přátel a klientů The Brands má teď konečně kontaktní prostor pro lásku k módě, filmu, umění, sběratelským předmětům a mnoho dalšího. O design projektu se postarala společnost Stopka ve spolupráci s architektem Petrem Portychem a autorkou kreativního designu Eliškou Dospivovou. Kurátorský výběr má svědomí CEO Luxury Brand Management Petr Jindra a tým The Brands.
V revolučním konceptu zákazníci budou moci objevovat svět luxusní módy, ale také si vychutnat jedinečnou kávu v coffee shopu, objednat si originální dezert z dílny vyhlášené pražské restaurace SaSaZu navržený speciálně pro The Brands N°3 nebo si dát skleničku v prvním oficiálním Champagne baru by Ruinart v České republice, jež doplní jejich zážitek.