I

Italský neorealismus

První reklamní kampaň italské značky Bottega Veneta, jež vznikla pod vedením kreativního ředitele Daniela Lee, je inspirována časem.

Jedná se totiž o nedefinovatelnou a pomíjivou veličinu, která je často chápána jako luxusní komodita. Výsledkem kampaně je nadčasová série fotografií, která poukazuje na osobitost a řemeslné dědictví značky Bottega Veneta a důležitost těchto hodnot v současné módě.

Autorem kampaně je britský fotograf Tyrone Lebon, jehož bezprostřední styl připomíná filmové vypravěčství. Jeho tvorbu ostatně ovlivnily filmy italských neorealistů a prostředky, jimiž tito režiséři zachycovali život. Každá z fotografií pro značku Bottega Veneta odhaluje osobnost zobrazených aktérů, kteří ztělesňují jednotlivé aspekty vize značky. 

V hlavních rolích se na fotografiích představují muži a ženy různého věku a původu a společně tak tvoří novou rodinu. Italská duše Bottega Veneta je zde přenesena do globálního měřítka. Lebon na snímcích také zkoumá blízký vztah mezi kůží, materiálem pro značku tak typickým, a tělem každé z postav. 

Fotografie byly pořízeny během několika dní na ostrově Ischia kousek od Neapole a stejně jako tato oblast vyzařují životem, svobodou a sebejistotou. Móda je na snímcích zjednodušena na svou podstatu tak, aby vynikly základní elementy tvarosloví Bottega Veneta, ať už se jedná o oblečení z jemného úpletu, trenčkoty nebo doplňky z proplétané kůže „intrecciato“. Všechny kousky jsou na fotografiích vyobrazeny jako přirozená součást života protagonistů, čímž podtrhují ducha domu Bottega Veneta. 

Bottega Veneta

CategoriesNezařazené