N

Novinky i oceněný bestseller značky Ayuna představuje e-shop Byssine.cz

Sílu přírody do svých výrobků Ayuna získává pomocí moderní vědy a patentovaných technologií ze zdrojů, které jsou zodpovědně získané a netoxické. Také proto si tato minimalistická nezávislá značka ze Španělska získala sympatie Lenky Šťastné, majitelky e-shopu Byssine.cz. Odtud si mohou české zákaznice dopřát novinky, jako jsou první parfém v portfoliu Ayuny, Dojo, nebo inovace oblíbené emulze Velo, která širokou paletou benefitů předčí běžné BB a CC krémy. Bestseller v nabídce Byssine, The Facial, se navíc letos stal Průlomovým kosmetickým produktem v rámci Beauty Shortlist Awards. Trojice produktů je vhodná také pro vegany.

„Méně je krása,“ s touto myšlenkou Ayuna směřuje k „zjednodušování krásy“ – k péči o pleť, která na maximum využívá pouze základní ingredience. S respektem jak k přirozenosti lidské pleti, tak k životnímu prostředí vyniká mimo jiné v redukci takzvané „vodní stopy“. K vypěstování čistě přírodních zdrojů průměrně využívá o 99,9 % méně vody, než je v jejím oboru běžné.

Eco – unikát

„Pro mě je Ayuna naprostý unikát na scéně green eco značek. Fascinuje mě svou schopností opakovaně přicházet s inovacemi. Vývoj produktů je řízený nejnovějšími poznatky z neuropsychologie, epigenetiky a biochemie. (Například nejnovější upgrade produktu Velo obsahuje mikroorganismy, které pomáhají stimulovat mikrobiotu). To v kombinaci s excelentními ingrediencemi přináší účinné produkty nejvyšších standardů.“ Vysvětluje, čeho si na progresivní značce Ayuna nejvíce cení zakladatelka Byssine, Lenka Šťastná.

DOJO

Přírodní parfém s květinovým srdcem, které pulsuje na hřejivých a sladkých tónech dřevitých ingrediencí jeho základu. Delikátní, svěží vůně jeho ovocné hlavy vzbuzuje radost, zatímco na první dojem přítomnou záhadnost lze přičítat tónům buchu a náznakům mentolu. Vyvolávání pozitivní emoční reakce aromakologickou kombinací Dojo značka potvrzuje na základě nezávislé klinické studie. Jeho čistě přírodní původ obsahuje 65 % organických látek, vzácný podíl ve srovnání s jinými produkty této kategorie. 

Rozvíjející se aroma vystihuje spirit Ayuny a stimuluje spojení mezi mozkem a kůží. S aplikací Dojo přichází pozvání k olfaktorické cestě skrze pokožku a nos, jež ústí v místě, kde vznikají emoce, aktivují se naše instinkty a prožívání krásy; zejména naší vlastní, kterou vyzařujeme a jež je vždy individuální. Svým vůbec prvním parfémem značka navazuje na výrobky v péči o pleť a vnášení uvědomělosti do světa beauty produktů a pečujících rituálů.

Parfém Dojo, cena 50ml balení: 4200 Kč, cena 10ml balení „on the go“: 2000 Kč

 

VELO

Byssine nově nabízí oblíbenou sametovou emulzi Velo ve vylepšené podobě, kterou značka nedávno uvedla na trh. V jednom výrobku lze najít hned šest benefitů pro pleť. Pokožku vyživuje, hydratuje, sjednocuje její tón a kromě rozjasnění a zkrášlení ji chrání před expozomy – agresory ovlivňujícími její stav. Ať už se jedná o působení vnějších faktorů – jako znečištěného ovzduší, světla, sucha či bakterií, nebo vnitřních – například metabolismu, hormonů, stresu a zánětlivých procesů.

Na den strávený ve městě Ayuna myslí polymerovou vrstvou z proskurníku lékařského, která zabraňuje znečistění pleti pevnými částicemi a těkavými látkami. O zdravý, svěží a sjednocený vzhled se starají vitamín E, bohatý na antioxidanty, arganový olej a postbiotika, která pleť navíc zklidňují. Před sluncem je pokožka chráněna SPF30 proti UVB. Širokospektrální minerální ochrana ohleduplná k vodním ekosystémům spolu s molekulami cukru také zabraňuje působení UVA a pleť hydratuje.

Emulze je vhodná pro všechny typy pleti. Po promnutí mezi prsty získává hedvábnější konzistenci, její aktivní složky lépe pronikají do kůže a stává se voděodolnější, čímž poskytuje lepší ochranu během dne.

Sametová emulze Velo, obsah: 50 ml, cena: 3150 Kč

 

THE FACIAL – PREBIOTICKÝ KONCENTRÁT

Prebiotický koncentrát založený na pudru mění pleť nejen na pohled, ale i na dotek. Jemně vyrovnává povrch pleti a zmenšuje viditelnost pórů. Denní hýčkání pokožky přípravkem podporuje obnovu buněk, pomáhá balancovat její mikroflóru a udržuje ji přirozeně lesklou a zdravou díky koloidní kyselině. Za své inovativní složení a pozitivní účinky na pleť byl The Facial Low oceněn jako Průlomový kosmetický produkt v rámci Beauty Shortlist Awards v roce 2020.

Byssine dává svým zákaznicím na výběr ze dvou stupňů síly koncentrace „Low“„High“ s doporučením v souladu s výrobcem začít s jemnější variantou „Low“ a po 14 dnech přejít na koncentrovanější verzi. Na rovnoměrnou aplikaci na obličej, krk a dekolt lze navázat hydratací pleti a vlastním pečujícím rituálem.

Prebiotický koncentrát, obsah: 200 ml, cena 2550 Kč

 

www.byssine.cz