Italská značka Dsquared2 oslavuje otevření pražského butiku na adrese Pařížská 28 uvedením limitované kolekce vytvořené ve spolupráci s módní ikonou a filantropkou, Terezou Maxovou.
Kolekce vstoupila do prodeje v pondělí 5. října 2020 a posouvá spolupráci vyhlášené italské značky a světové topmodelky na novou úroveň. S mottem „We are Family“ tak bude zahájen prodej limitované edice čepic s nápisy DAD, MOM, GIRL, BOY a unisexových mikin, které odkazují na poslání Terezy Maxové a její nadace, jež se stará o ohrožené děti, ale i matky samoživitelky a rodiny v tíživé situaci. 100 % výtěžku z prodeje této kolekce půjde prostřednictvím Nadace Terezy Maxové dětem právě na pomoc rodinám v životní krizi.
Základním posláním Nadace Terezy Maxové dětem je umožnit každému dítěti vyrůstat v rodině. Česká republika se za posledních několik let umístila na předních příčkách v Evropě v počtu dětí vyrůstajících mimo vlastní rodinu. Toto smutné evropské prvenství se právě Tereza Maxová a její nadace snaží již od roku 1997 změnit. Proto právě vzkaz kampaně „We are Family“ je pro Terezu mimořádně důležitý a odkazuje na její celoživotní snahu pomáhat se svou nadací opuštěným dětem v nouzi.
Kdo za tím vším stojí?
„Mám velkou radost ze spolupráce s kreativním týmem Dsquared2, Deanem a Danem. Moc mě bavila a jsem ráda, že se za podpory společnosti Luxury Brand Management, do jehož portfolia Dsquared2 butik spadá, zrodil projekt „We are Family“, z něhož jde celých 100% výtěžku na pomoc rodinám v krizové situaci a matkám samoživitelkám. Tímto i děkuji všem osobnostem, které projekt podpořily,“ uvedla patronka nadace Tereza Maxová.
O návrhářích Dsquared2
Návrhářské duo Dean a Dan Catenovi, kteří stojí za značkou Dsquared2, přijali nabídku vytvořit tuto speciální kolekci s Terezou Maxovou s nadšením. Identická dvojčata se narodila v roce 1964 v Torontu. V devatenácti letech se rozhodli pro studium módy na slavné newyorské škole Parson’s School of Design. O osm let později následovali svůj sen a přestěhovali se do Itálie, rodiště svého otce. Oba návrháři měli tou dobou za sebou bohatou profesní historii a přesně věděli, jaké oblečení chtějí pro své dámské i pánské publikum tvořit. Bylo provokativní, s odkazem na poslední módní trendy a s italským důrazem na kvalitu. V roce 1995 uvedli na trh svou první pánskou kolekci pod značkou Dsquared2. První dámskou kolekci představili v roce 2003 a jejich modely se od začátku těšily velké oblibě. Navrhovali kostým na turné hvězd jako Beyoncé, Britney Spears, Luis Fonsi či Maluma. V roce 2006 byli vybráni, aby vytvořili oficiální dresy fotbalového týmu Juventus.
Podpora od známých osobností
„K jedinečné kolekci, která je v prodeji v limitovaném množství exkluzivně v butiku Dsquared2 v Pařížské ulici nebo online na @dsquared2czech, vznikla kampaň, ke které se připojila řada přátel a známých osobností v čele s Evou Herzigovou, Alenou Šeredovou, Aňou Geislerovou, Tomášem a Ester Berdychovými, Radkem Štěpánkem, Monikou Bagárovou a Makhmudem Muradovem, Renatou Langmannovou a Ondřejem Novotným, Nikol Štírovou, Tobiasem Fetterleinem a mnoho dalšími,“ dodává Petr Jindra, Marketing/PR & Buying Director společnosti Luxury Brand Management.
Dsquared2, Pařížská 28, Praha 1 Nadace Terezy Maxové dětem, Více na www.terezamaxovadetem.cz