D

Dejte si nejstylovější kávu ve FENDI Caffe v Londýně

FENDI oznamuje otevření ikonické kavárny FENDI CAFFE v partnerství se slavným obchodním domem Selfridges na Oxford Street. V nejnovější interpretaci koncepce pop-up římského luxusního módního domu hraje hlavní roli speciální sváteční design. Otevřeno do ledna 2021.

FENDI CAFFE obsadila 14-místní champagne bar The Fount, který se nachází uprostřed oddělení doplňků v přízemí obchodní domu Selfridges, a nabízí exkluzívní menu FENDI a zaručeně moderní zážitek v upravených prostorách. Koncepce FENDI CAFFE je inspirována novou sváteční kolekcí FENDI ROMA Holiday, která se vyznačuje charakteristickou paletou barev v pudrově růžové a typické žluté barvě FENDI, a je hlavní hvězdou pop-upu. Energická kolekce v odvážných barvách přináší svým designem špetku svátečního kouzla FENDI do zimního šatníku v dámské
i pánské kolekci Prêt-à-Porter a doplňcích, které si lze koupit v obchodním domě.

Design plný humoru i vynalézavosti

V duchu kolekce FENDI ROMA Holiday se z obalů k výrobkům FENDI stávají elegantní, hravé a ironické doplňky
s příznačným názvem FENDI Pack a vzniká tak unisex nabídka tašek a drobných kožených výrobků ozdobených ikonickým logem FENDI ROMA. Styl FENDI Pack je zakomponovaný do výzdoby FENDI CAFFE a poukazuje na vrozený smysl pro humor a vynalézavost módního domu.

Šampaňské nebo personalizovaný drink?

Ikonické logo FF má tentokrát růžovou podobu a prostor zdobí i potisk s tímto logem s cílem vytvořit podmanivý grafický vzhled pro obohacení atmosféry FENDI CAFFE. Růžové téma pokračuje i na skleničkách, podložkách, ubrouscích nebo na ozdobných detailech v menu s přehledem jídel a nápojů. Menu podtrhuje rafinovanost kavárny nabídkou šampaňského a personalizovaných koktejlů FENDI (můžete si vybrat z FENDI 1925, Roman Passion, FENDI Cosmo a mnoha dalších), které se podávají s kostkami ledu s logem FF a výběrem sladkých i slaných pochoutek FENDI Bites. Pomyslnou třešničkou na dortu ve výběru kávy je typické kapučíno FF podávané v porcelánových šálcích zdobených ikonickým pásovým motivem FENDI Pequin, který spatřil světlo světa v roce 1983… přinášející atmosféru módního domu z Říma do Londýna.

Zajděte si do kavárny FENDI CAFFE v obchodním domě Selfridges v Londýně! Otevřeno má do ledna 2021 v oddělení doplňků v přízemí obchodního domu Selfridges. #fendicafe

O FENDI

Módní dům FENDI založili Adele a Edoardo Fendi v Říme v roce 1925, kdy otevřeli svůj první butik – obchod
s kabelkami a kožešnickou dílnu. Značka brzy získala věhlas i v zahraničí a FENDI proslulo svou eleganci, řemeslnou dokonalostí, inovacemi a stylem. V roce 1965 FENDI zahajuje spolupráci se zesnulým Karlem Lagerfeldem, která trvala 54 let. V roce 1992 se Silvia Venturini Fendi stává pravou rukou Karla Lagerfelda v kreativním vedení firmy.
V roce 1994 přebírá zodpovědnost i za kožené doplňky a pánskou řadu. V roce 2000 dochází k akvizici FENDI
ze strany LVHM Group, která se v roce 2001 stává většinovým akcionářem. V září 2020 byl uměleckým ředitelem dámských kolekcí Haute Couture a Ready-to-Wear a kožešinových kolekcí jmenován Kim Jones. Dnes je FENDI synonymem kvality, tradice, experimentování a kreativity.

www.fendi.com, @fendi

O SELFRIDGES

Obchodní dům Selfridges je inspirující, nekonvenční a odvážně tvořivý a vždy se snaží dělat věci trochu jinak. Selfridges je víc než jen obchod, je to centrum společenského života, které dbá na udržitelnost, a jeho hybnou silou je fantazie, zvídavost a tvořivost. Selfridges je jediný obchodní dům, který získal čtyřikrát ocenění Nejlepší obchodní dům světa a svým zákazníkům nabízí jedinečný zážitek z nakupování s příslibem překvapení, úžasu a zábavy. V roce 2020 vznikl projekt Země, kterým obchodní dům Selfridges zahájil novou kapitolu ve své historii a vydal se na náročnou ale nevyhnutelnou cestu za změnou našeho způsobu nakupování. Tato iniciativa vychází z přelomových kroků v odvětví, které obchodní dům Selfridges podnikl v uplynulých 10 letech s cílem začlenit udržitelnost do středu své obchodní činnosti. Základem projektu Země je závazek vůči vědecky podloženým cílům a dosažení nulových emisí uhlíku do roku 2050 v souladu s Pařížskou dohodou. Obchodní dům Selfridges je odhodlaný změnit způsob, jakým nakupujeme, ať už fyzicky nebo digitálně.
Od vlastního kina, restaurací a barů či skateparku, přes kalendář plný mimořádných akcí až po oslavu nových a slibných umělců a návrhářů – obchodní dům Selfridges dokázal vždy přilákat pozornost nejen svým zbožím.

DĚDICTVÍ

Obchodní dům Selfridges, který v roce 1909 založil americký podnikatel Harry Gordon Selfridge, je všeobecně považován za první a nejlepší příklad moderního obchodního domu. Obchodní dům Selfridges zažil nevídaný rozmach pod vedením svého charismatického šéfa, jehož pohled na reklamu a předvádění maloobchodních výrobků byl v té době revoluční.
I současní majitelé zachovávají ducha inovace a tvořivosti Harryho Gordona Selfridgea. Od roku 2003 je majitelem
a provozovatelem W. Galen Weston a počet obchodní domů se rozrostl na čtyři (najdete je ve městech Londýn, Birmingham a Manchester)a o mezinárodní webové stránky, které doručují zásilky do více než 130 zemí světa.

www.selfridges.com

CategoriesAgenda