Cartier zahajuje nový rok celosvětovou kampaní věnovanou ikonickým designům značky.
Cartier ve své nové kampani zve ke znovuobjevení rozmanitosti svých ikonických kolekcí – Santos, Tank, Trinity, Love, Juste Un Clou, Panthère a Ballon Bleu. Vizuály reflektují přísné standardy značky i designovou vizi, které francouzský Maison vedou k neustálému hledání dokonalé formy, založené na čistotě linky, precizních tvarech, přesnosti proporcí a vzácných detailech.
Značka tyto kolekce spojuje vůbec poprvé a vzdává tak hold propojující linii, která je silná, čistá a přesná; zrozená z vize a záměru. Povyšuje design na úroveň kultury a vytváří objekty, které nikdy nepřestanou být žádoucí.
„Cartier je průkopníkem v neustálém kreativním objevování. Tato kampaň poukazuje na schopnost domu vytvářet kultovní designy, které obstojí ve zkoušce času; objekty, které jsou rozeznatelné na první pohled a vydávají svědectví o minulosti,“ uvádí Arnaud Carrez, ředitel marketingu a komunikace Cartier a dodává: „Jednoduchost a síla těchto vizuálů nám umožňuje oslavit jedinečnou kolekci kultovních designů, které si vydobyly místo jak v historii šperkařství a hodinářství, tak i v srdcích našich zákazníků.“
Kampaň představuje všechny kolekce společně, ale odhaluje i každou zvlášť. Uvedena byla začátkem ledna jak v mezinárodním tisku, tak na platformách sociálních médií společnosti a na webu cartier.com. Cartier tak nadále udržuje historii svých šperků a hodinek, které jsou díky svému pozoruhodnému a čistému designu unikátní, naživu.