Nová reklamní kampaň módního domu zachycuje hlavní podstatu dámské a pánské kolekce FENDI jaro/léto 2021, které navrhla Silvia Venturini Fendi. Kampaň nafotil britský fotograf Nick Knight ve svém londýnském studiu.
Intimní atmosféra, která nabízí pohled zevnitř ven a zvenku dovnitř, je odrazem tradičních a důvěrně známých zdrojů inspirace těchto kolekcí. Vzdušná scénografie vytvořená povlávajícími lehoučkými závěsy v bílé barvě, odlesky a stíny postav je doplněna domácími prvky jako jsou dřevěná postel nebo židle.
Digitální „okno“ promítané na stěnu odhaluje střípek vnějšího světa, ve kterém se střetává modrá obloha s obláčky a legendární římské sídlo módního domu, Palazzo della Civiltà Italiana.
Scéna reflektuje barevnou paletu kolekce, ve které přírodní odstíny pšenice, mléka a medu kontrastují s akcenty blankytně modré a kardinálské červe né barvy. Vyjímají se na originálních modelech kolekce, které propůjčil tvář rozmanitý výběr modelek a modelů – Mariacarla Boscono, Jill Kortleve, Estelle Chen, Henry Kitcher nebo Chun Soot. Hra světla a stínů v prostoru dává vyniknout mistrnému zpracování každého detailu a u každého modelu dotváří jedinečný příběh.
Celek doplňují ikonické kabelky módního domu, které na sebe strhávají veškerou pozornost; PeekabooISeeU, okořeněné moderními technologickými doplňky FENDI X CHAOS, dámská Baguette a pánská taška Peekaboo Essential, ale rovněž i nové moderní tvary, jako je kabelka přes rameno Moonlight.
Reklamní kampaň dámské a pánské kolekce FENDI jaro/léto 2021, která obsahuje 10 jednostránkových a dvoustránkových vizuálů včetně speciálních záběrů nové kolekce brýlí, byla zahájena v lednu 2021 a objeví se v únorových číslech časopisů na celém světě.
# F e n d i S S 2 1
O FENDI
Módní dům FENDI založili Adele a Edoardo Fendi v Římě v roce 1925, kdy otevřeli svůj první butik – obchod s kabelkami a kožešnickou dílnu. Značka brzy získala věhlas i v zahraničí a FENDI proslulo svou elegancí, řemeslnou dokonalostí, inovacemi a stylem. V roce 1965 zahájil módní dům FENDi spolupráci s již zesnulým Karlem Lagerfeldem a v roce 1992 se jeho pravou rukou v kreativním vedení firmy stala Silvia Venturini Fendi. V roce 1994 přebrala zodpovědnost i za kožené doplňky a pánskou kolekci. V roce 2000 dochází k akvizici FENDI ze strany LVMH Group, která se v roce 2001 stává většinovým akcionářem. V září 2020 byl uměleckým ředitelem dámských kolekcí Haute Couture, Prêt-à-Porter a kožešinových kolekcí jmenován Kim Jones. Dnes je FENDI synonymem kvality, tradice, experimentování a tvořivosti.
www.fendi.com @fendi