V

Vavavoom do sortimentu zařazuje třetí pečující značku Pestle & Mortar

Po čtyřech letech svého působení, které koncept Vavavoom oslavil vloni na podzim, a po letech hledání a testování toho nejlepšího, co světový beauty trh s niche nabízí, majitelka parfumerie Lucie Levenson do sortimentu zařadila třetí pečující značku Pestle & Mortar. Na česko-slovenský trh ji uvádí exkluzivně s novinkou v podobě tónovacího koncentrátu Glow Drops.

Pestle & Mortar sídlí v Irsku a od roku 2016 sbírá desítky odborných ocenění, jako jsou například Beauty Shortlist Award, Natural Health International Beauty Award či Pure Beauty Award a celá řada dalších. Její zakladatelka Sonia Deasy našla své základy pro založení značky ve více něž stoleté a šest generací dlouhé rodinné historii indického přírodního léčitelství. Tu doplnila její osobní praktická zkušenost s portrétní fotografií a přímou konfrontací s kvalitou pleti modelek. Ta se stala impulzem k vývoji takové kosmetiky, která bude účinně a zároveň jednoduše řešit problémy mdlé, dehydratované pokožky. Prostřednictvím svých výrobků Sonia Deasy zachovává a předává starodávnou moudrost o bylinné přírodní léčbě a pomáhá lidem začít každý den s přirozeně zdravou pokožkou.

Novinkou s názvem Glow Drops je přizpůsobitelný tónovací koncentrát pro opálený vzhled. Je obohacený o kyselinu hyaluronovou a dodává pleti přesně zvolený odstín opálení. Minimalizuje tak viditelnost nedokonalostí, čím snižuje náročnost líčení a množství nutného make-upu. Jeho složení neobsahuje alkohol, barviva ani parfemace. Pokožku nevysušuje, a je tak vhodný pro všechny typy pleti.

Cena 30 ml balení Glow Drops (Koncentrát pro opálený vzhled) je 1050 CZK.

 

„Při bližším seznámení se zákulisím výroby jsem poznala, jak moc v Pestle & Mortar přemýšlejí nad každým detailem svých výrobků. Mají opravdu výjimečný přístup a nejedná se o řadu, která by kopírovala ostatní. Značka perfektně reaguje na nejnovější objevy v kosmetickém průmyslu. Přesvědčí vás například 2 Phase sérum s vitamínem C či exfoliační tonika.“ odůvodňuje svou volbu majitelka a nákupčí Vavavoom, Lucie Levenson

Za filozofií značky stojí podpora přirozené krásy pomocí vysoce účinných produktů. Sortiment Pestle & Mortar proto tvoří jednoduchá škála vzájemně kombinovatelných přípravků, které jsou určené pro všechny typy pletí. Vznikají z čistých, eticky zdrojovaných ingrediencí, nejsou testované na zvířatech a vlastní cruelty-free certifikaci PETA. Střízlivá, čistá krása a fotografický cit zakladatelky se odráží i na obalovém designu brandu, jehož minimalistická černobílá balení jsou příjemná na dotek a vizuálně korespondují s filozofií společnosti.

Butik Vavavoom se nachází pouhých pár kroků od Zelného trhu na ulici Starobrněnská. Za návrhem jeho interiéru stojí nositelé Národní ceny za rekonstrukci vily Tugendhat, architekti ateliéru RAW a autorkou fotografického souboru, který je součástí konceptu, je dvojnásobná držitelka ceny Fotograf roku v Czech Grand Design Bára Prášilová.

www.vava-voom.cz

CategoriesNezařazené