Již více než dekádu si Daisy Marc Jacobs Parfums získává srdce fanoušků po celém světě svým neodolatelným šarmem. Letos na jaře Marc Jacobs představuje Daisy Oh So Intense novou, intensivnější interpretaci původní ikonické vůně se symbolem sedmikrásky. Daisy Oh So Intense vyjadřuje svobodu a ohromí vás zlatým flakonem a globální reklamní kampaní se supermodelkou Kaiou Gerber, dcerou Cindy Crawford. Je povznášející připomínkou, jak si vychutnat nedotčenou krásu přírody a vyhřívat se v posledních zlatých paprscích slunce.
Daisy Oh So Intense je bohatým a návykovým pokračováním oblíbené Daisy, která evokuje magický pomíjivý pocit tzv. ,,zlaté hodiny“. Mnohostranná vůně, kterou vytvořil světoznámý mistr parfumér Alberto Morillas z Firmeniche, byla inspirována teplými západy slunce nad rozkvetlými loukami sedmikrásek. Zářivá a jiskřivá vůně začíná explozí jahod a hrušky. Následně odhaluje srdce sladkého medu a elegantního poupěte růže. V základě je přetrvávající stopa měkké vanilky vyvážena svěžím zeleným mechem, který vás obklopuje skutečně jedinečnou a lákavou směsí.
Flakon elegantní a rafinované Daisy Eau So Intense zrcadlí moderní rozmar původního designu Daisy s nádechem luxusu díky pozlacenému povrchu. Poctivý skleněný flakón s poloprůsvitnou zlatou kovovou gradací doplňuje jiskrnnou vůni. Silueta je korunována korunkou rozptýlených okvětních lístků sedmikrásky. Flakón je prezentován v lesklém zlatém a černém balení s jemným řetězcem bílých a zlatých sedmikrásek tvořící ikonický řetěz rámující okraj krabičky.
Daisy Eau So Intense kampaň, která se odehrává mezi bujnými květy sedmikrásek pod modrou oblohou se zlatými odstíny, představují modelky Kaia Geber, Adut Aketch a Meghan Roche, které se vyhřívají v teple zapadajícího slunce. Kampaň natočená pouze na film pro živý a autentický pocit slavného britského fotografa Alasdaira McLellana. Bez námahy zachycuje jedinečnou, nedotčenou krásu přírody a přijímá blaženou radost tzv. „zlaté hodiny“.