D

Dior představil pařížský flagship a fashion kousky z ledu

Lunar New Year, neboli čínský nový rok, posouvá laťku designových prezentací na novou úroveň. Speciální kolekce už nestačí. Značka Dior tak vzdala hold čínské tradici a představila základ svého fashion jádra – z ledu. 

Dočasný pop-up shop, který přenese designové lyžařské kousky rovnou na svah, už není nic nového, jak jsme viděli ve Svatém Mořici u značky Louis Vuitton. Francozský gigant Dior však posunul laťku ještě o několik úrovní výš.

Značka Dior svou prezentaci rozhodně nebere na lehkou váhu a zpravidla sází na dominantní designový dotek. V londýnském obchodním domě Harrods před Vánoci vytvořila celý módní svět vyrobený z perníku. Nyní se lyžařská tematika dočkala podobného konceptu – ale z ledu.

V čínském lyžařském resortu Songhua Lake Ski Resort instaloval francouzský brand vlajkovou pařížskou budovu 30 Montaigne kompletně vytvořenou z ledu. Dior při tom respektoval tamější tradici – v Číně je totiž běžné slavit čínský nový rok, který začně 22. ledna, právě ledovými dekoracemi světových objektů a zdobit je světly, které nechybí ani na dekoru značky s dominantním logem.

Ledová Lady Dior

Mrazivá instalace, která bude vystavena až do konce února, se pyšní ledovými sochami typických kousků značky, jako je kabelka Lady Dior, parfém Miss Dior a ikonické modely oblečení. Artovou exhibici doprovází také pravidelné světelné show a ohňostroje na novoroční večer, první den a pátý den čínského nového roku.

Vedle ledového království najdete také designový stan, kde si můžete objednat horkou čokoládu s designem Dior, cookies nebo makronky. Nechybí samozřejmě ani lyžařská kolekce DiorAlps, kterou najdete vystavenou v lobby Lake Songhua Seibu Prince Hotel.

CategoriesNezařazené