3

3 módní novinky s přesahem do designu a gastronomie

High-endové módní značky se nedrží jen „bezpečné“ módní oblasti. Které fashion ikony představily i vlastní lounge na letišti či novou kolekci interiérových doplňků?

 

LV Lounge

Pobyt na letišti bývá nejnenáviděnější fází cestování, a také proto se Louis Vuitton rozhodl přispět ke zmírnění jeho traumatické stopy a v létě otevřel na letišti v katarském Dauhá vlastní lounge. Celý prostor je silně orientován na gastronomické zážitky a vznikl ve spolupráci se šéfkuchařem Yannickem Alléno, který byl za svoji kariéru vyznamenán dvanácti michelinskými hvězdami. Menu podávané v Louis Vuitton lounge se skládá jak z francouzských specialit, tak
z katarských delikates a v nabídce je i degustační set up. Podobně impozantní jako jídlo je ovšem celý moderní prostor salonku laděný do tropické tematiky. Dominuje mu bujná zeleň, eklektické motivy fauny a flóry a solitéry v podobě zavazadel z celé historie existence značky Louis Vuitton.

 

Air France but make it fashion

 

V roce 1933 se spojením několika leteckých společností zrodily aerolinky Air France, které se brzy staly symbolem cestovatelského stylu s jedinečným francouzským je-ne-sais-quoi. Své devadesáté narozeniny se společnost rozhodla oslavit kolekcí pěti haute couture modelů, z nichž každý představuje jiný aspekt Air France, od krejčovské parafráze na letadlo po vintage kostýmy letušek. Jednotlivé kreace jsou k vidění ve výlohách pařížského obchodního domu Galerie Lafayette.

 

Mikrokosmos Středomoří

 

Na poctu svému zakladateli a jako upomínku na jeho celoživotní fascinaci jihem Francie představil Maison Dior kolekci stolního nádobí Méditerranée. Nová edice je oslavou krásy nejen světa pod hladinou moře, ale hned celého Côte d’Azur a jeho barvitých krajin zalitých slunečními paprsky. Kolekce sestává z talířů, skleniček, příborů a váz a je oknem do Diorovy vize Azurového pobřeží, kde se příroda a umění prolínají v nekonečné harmonii.

CategoriesNezařazené