P

Pařížská – ulice štěstí: Jak vypadá ilustrovaná kampaň společnosti Carollinum?

Rodinná společnost Carollinum představuje kampaň, jejíž dominantou je Pařížská ulice, nejprestižnější adresa v Praze i v celé střední a východní Evropě. Nákupní tepna poblíž Staroměstského náměstí je domovem čtyř butiků Rolex, Patek Philippe, Carollinum, Breitling a servisního centra království hodinek Carollinum.

 

Sídlí zde také velkoobchodní zastoupení a kanceláře společnosti. Carollinum provozuje butiky v Pařížské ulici již od roku 1998, v roce 2002 otevřela stejnojmenný hodinářský multibrandový obchod v domě s číslem 11.

 

Nápad na ilustrovanou kampaň, která bude pokračovat i v příštím roce, se zrodil již loni,
v době, kdy Carollinum připravovalo malovaný adventní kalendář s motivem Pařížské ulice pro své přátele a zákazníky. Tento vánoční dárek, stejně jako hrací karty francouzského typu či fenomenální deskovou stolní hru s hodinářskou tematikou, ilustrovala pro Carollinum Petra Dufková. Tato ilustrátorka je známá víc v zahraničí než v Čechách, zřejmě i kvůli tomu, že již patnáct let žije v Německu. Pracovala například na kampaních pro hamburskou značku Montblanc nebo rakouského giganta Swarovski, ale také pro módní brandy, jako jsou Prada, Miu Miu či Hermès. Upřednostňuje tradiční materiály: barvy, pastelky, akvarel, tuše, pod každým pohybem její ruky se na bílém plátně rozehrávají příběhy ryze současné i ty minulé. 

 

This slideshow requires JavaScript.

 

Pařížská ulice je rozpracována do podoby čtyř ročních období, přičemž každé období s sebou nese jiné barevné provedení. Jako první se primárně v lifestylových tištěných titulech objeví jarní, zelený motiv, který doprovázejí ikonické hodinky různých značek z portfolia společnosti. Následovat bude letní, červený motiv Pařížské, podzim opanuje hnědá varianta a rok 2024 završí zimní ulice v modrém provedení.

 

„Carollinum má historicky k umění a kultuře blízko, a tak jsme se letos rozhodli podpořit více uměleckých projektů. Hodinky, které v našich buticích nabízíme, jsou také malá umělecká díla, jejich výrobou tráví designéři, hodináři, rytci a šperkaři i stovky hodin,“ vysvětluje spojení s uměním majitelka společnosti Tamara Kotvalová a dodává: „Carollinum podporuje zajímavé kulturní a umělecké projekty, které nás svým přesahem reprezentují v zahraničí a díky nimž se do Česka daří přivést významné osobnosti mezinárodního formátu. Letos budeme na Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary, zároveň jsme partnerem výstavy fotografií Bruce Webera s podtitulem My Education. V Praze ji 20. září tento světově proslulý fotograf osobně představí. Ilustrovaná kampaň naší ulice štěstí tak skvěle zapadla do letošního konceptu, vychází z pera Petry Dufkové, s níž úspěšně spolupracujeme již třetí rok,“ přibližuje detaily nové kampaně Tamara Kotvalová. Pařížská – ulice štěstí – je místo, kde lidé dělají radost sobě a také svým blízkým. V její střední části se nákupní energie mísí s židovskou historií a odkazem k tradici tohoto místa. Jde zároveň o hlavní a jedinou adresu, v níž provozuje Carollinum své butiky a kde se cítí doma.

 

Ilustrátorka Petra Dufková ke spolupráci dodává: „Carollinum není jen klient, který se objeví, já odevzdám svou práci a on zase zmizí. Právě soustavná spolupráce, možnost rozvíjet umělecký přístup, mě na tom všem baví asi nejvíc. Vím také, kdo za firmou stojí a že pro ni dýchá a má stejnou vášeň pro práci jako já.“

 

Po úspěšné ambasadorské kampani s Tomášem Berdychem, který stejně jako golfistka Klára Spilková nebo bývalý profesionální cyklista Zdeněk Štybar zůstává i nadále v rodině tzv. „friends of the brand“, je nová kampaň „Pařížská – ulice štěstí“ připomínkou místa, kde vášeň a láska k hodinkám probouzí v lidech emoce a touhu po kráse a dokonalosti.

 

CategoriesNezařazené