L

Louis Vuitton a (RED) představují tenisky na podporu boje s onemocněním AIDS

Louis Vuitton s radostí oznamuje pokračující spolupráci s organizací (RED), kterou založili v roce 2006 zpěvák Bono a Bobby Shriver s cílem bojovat proti AIDS. Louis Vuitton na podporu aktivit (RED)u vytvořil tenisky Louis Vuitton I (RED) Trainer. Částka v hodnotě $200 z prodeje každého kousku poputuje na konto Globálního fondu boje proti AIDS podporovaného organizací (RED). 

LV Trainer byly poprvé představeny na debutové přehlídce Virgila Abloha, uměleckého ředitele pánských kolekcí, pro sezónu jaro/léto 2019. Od té doby se staly ikonou mezi pánskými teniskami. Tenisky Louis Vuitton I (RED) si pohrávají s nostalgií a propůjčují si detaily od basketbalové obuvi. Jsou vyvedeny v bílé kůži s embosovaným vzorem Monogramu a světle červeným lemováním a detaily. Podrážku tenisek, které dosahují pod kotník, zdobí potisk typické květiny Monogram. Inovativní boty LV Trainer jsou vyrobeny v Itálii a kompletně zdobeny ikonickými symboly módního domu Louis Vuitton. Nezapomínají však ani na symboliku organizace (RED) a její důležitý odkaz.

Tenisky Louis Vuitton I (RED) Trainer jsou v prodeji ve vybraných buticích Louis Vuitton po celém světě od 1. prosince.

O organizaci (RED)®

Organizace (RED) je pojmenována po rudé, která je barvou pohotovosti. Byla založena v roce 2006 s cílem zapojit organizace i jednotlivce do boje proti pandemii AIDS, jež je jedním z nejurgentnějších světových zdravotnických problémů. V současné situaci, se stále zvyšující se hrozbou v podobě nákazy COVID-19, podporuje (RED) boj proti oběma těmto onemocněním. Mezi její partnery patří nejznámější světové značky, které výnosy z prodeje (RED) brandovaných produktů a služeb přispívají do Globálního fondu (RED). Mezi partnery najdeme následující značky: Alessi, Amazon, Apple, Balmain, Bank of America, Beats by Dr. Dre, Calm, Claro, Durex, eos, Girl Skateboards, Louis Vuitton, Montblanc, Mophie, NetJets, NTWRK, Primark, Salesforce, Starbucks, Telcel, Therabody, U-Mask a Vespa. (RED) podporují také: Merck/MSD a Roche.

K dnešnímu dni se do Globálního fondu (RED) vybralo 650 miliónů dolarů určených primárně pro HIV/AIDS granty ve Svazijsku, Ghaně, Keni, Lesothu, Rwandě, Jižní Africe, Tanzanii a Zambii. Sto procent z těchto peněz putuje do terénních služeb– (RED) si nenechává žádné částky na svůj chod a provoz. Granty z Globálního fondu (RED) již pomohly 180 milionům lidí s prevencí, léčbou, poradenstvím, HIV testováním a pečovatelskými službami. V současné době (RED) v těchto programech pokračuje, soustřeďuje se však i na zmírnění dopadů onemocnění COVID-19 na kritické zdravotní služby pro nejzranitelnější skupiny.

O značce Louis Vuitton

Již od roku 1854 přináší Louis Vuitton světu jedinečný design, v němž se snoubí inovace a styl s tou nejlepší kvalitou. I dnes zůstává značka věrna duchu svého zakladatele Louise Vuittona. Ten, díky svým zavazadlům, taškám a doplňkům pro cestovatele, které byly stejně elegantní jako praktické, je považován i za zakladatele filosofie ‚umění cestování‘. Již od dnů Louise Vuittona se s příběhem značky pojí odvaha. Věrna tomuto odkazu značka Louis Vuitton pravidelně zve architekty, umělce a designéry ke spolupráci na kolekcích ready-to-wear, bot, doplňků, hodinek, šperků a parfémů. Dokonalá kvalita produktů Louis Vuitton je důkazem péče, kterou značka věnuje řemeslnému zpracování.

Více informací naleznete na: www.louisvuitton.com.

CategoriesNezařazené